خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور زنان وخانواده سازمان بهزیستی:

هیچ سازمانی در زمینه ترک اعتیاد پاسخگو نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۲

ستاد مبارزه با مواد مخدر فقط بودجه‌ای را در زمینه معتادان می‌دهد و گفته‌اند این بودجه راافزایش می‌د هند اما زمان دقیق این افزایش مشخص نیست/ما به دنبال گسترش و توسعه مراکز ترک اعتیاد در سایر نقاط و تمام نقاط کشور هستیم تامددجویان بتوانند از این خدمات بهتر استفاده کنند.

ایلنا: براتی در رابطه با عدم همکاری سازمان‌ها با بهزیستی در موضوع ترک اعتیاد و بهبود شرایط معتادان افزود: تا کنون سازمان‌ها پاسخ روشنی درباره این عدم همکاری به ما نداده‌اند.

فرید براتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا؛ در رابطه با حمایت خانواده‌ها از معتادان در حال ترک گفت: برخی از معتادان پس از ترک از طرف خانوده‌هایشان پذیرفته می‌شوند و در غیر این صورت باید مکانی مناسبی جهت استقرار آنان داشته باشیم که متاسفانه خانه میان راهی نداریم.

مدیرکل دفتر امور زنان وخانواده ادامه داد: تا زمانی که خانه‌های میان راهی جهت استقرار بهبود یافتگان مهیا شوداین افراد باید در کمپ‌های ترک اعتیاد بمانند.

وی در رابطه با همکاری سازمان‌های مختلف با بهزیستی جهت ارتقا سطح کمپ‌های ترک اعتیاد و عملکرد سازمان بهزیستی در این زمینه تاکید کرد: هیچ سازمانی از جمله ستاد مبارزه با مواد مخدر، وزارت بهداشت و قوه قضاییه و... در این زمینه با بهزیستی همکاری نداشته‌اند.

براتی در رابطه با عدم همکاری و پاسخ گویی سازمانهای دولتی به سازمان بهزیستی افزود: تاکنون پاسخ روشنی به ما نداده‌اند که البته پاسخ‌ها راباید به ستاد مبارزه با مواد مخدر بدهند و معلوم نیست که چه پاسخی به ستاد داده‌اند.

مدیرکل دفتر امور زنان وخانواده ادامه داد: ستاد مبارزه با مواد مخدر فقط بودجه‌ای را در زمینه معتادان می‌دهد و گفته‌اند این بودجه راافزایش می‌د هند اما زمان دقیق این افزایش مشخص نیست.

براتی دررابطه با ارایه خدمات به بهبود یافتگان خاطرنشان کرد: ما به دنبال گسترش و توسعه مراکز ترک اعتیاد در سایر نقاط و تمام نقاط کشور هستیم تامددجویان بتوانند از این خدمات بهتر استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز