خبرگزاری کار ایران

برگزاری اولین کنگره سالیانه منیسک ایران همراه با Live Surgery

کد خبر : ۹۹۶۳۸

مبنا و انگیزه اصلی برگزارکنندگان کنگره این است که انتقال دانش و تجارب جراحی به خصوص آرتوسکوپی از طریق کتب مقالات ممکن نیست.

ایلنا؛ اولین کنگره سالیانه منیسک ایران همراه با Live Surgery با همت کادر علمی بخش اورتوپدی بیمارستان اختر و همکاری انجمن جراحان زانو، آرتروسکوپی و آسیب‌های ورزشی ایران برگزارشد.

به گزارش خبرنگارایلنا؛ پیشرفت روزافزون علوم پزشکی از یکسو و تنوع بسیار زیاد اعمال جراحی از سوی دیگر منجر به توسعه شاخه‌های متعد جراحی ایجاد رشته‌های فوق تخصصی شده است که در این میان یکی از حوزه‌هایی که تحول چشمگیری داشته و علاقمندان زیادی را در ایران به خود جب کرده است، حوزه عمل‌های جراحی آرتروسکوپی در رشته اورتوپدی است.

بنابراین گزارش؛ مبنا و انگیزه اصلی برگزارکنندگان کنگره مذکور این است که انتقال دانش و تجارب جراحی به خصوص آرتوسکوپی از طریق کتب مقالات ممکن نیست. گرچه فیلم و اسلاید کمک کننده است اما صرفاً بحث متقابل و گفتگوی رو در رو و انتقال دست به دست ابزار می‌تواند توانایی مهارت لازم را ایجاد کند.

براساس این گزارش؛ یک سخنران و جراح سر‌شناس بین المللی دراین کنگره حضور یافت و در روز دوم همزمان با برگزاری کنگره مل جراحی LIVE توسط ایشان به منظور انتقال دانش تجربه عملی صورت گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز