خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد همایش ۲۵ ذی الحجه:

مراسم تجلیل از بازنشستگان نخبه و فرهیخته کشوری برگزار می‌شود

کد خبر : ۹۹۶۳۰

این همایش با هدف شناسایی و معرفی توانمندی‌ها و استعدادهای نخبگان و فرهیختگان بازنشسته در زمینه‌های فرهنگی و هنری، آموزشی و پژوهشی، ورزشی، کار آفرینی و اشتغال و در بخش ویژه با موضوع حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برگزار می‌شود.

ایلنا: دبیر ستاد همایش ۲۵ ذی الحجه از برگزاری مراسم تجلیل از بازنشستگان نخبه و فرهیخته کشوری همزمان با روز تکریم بازنشستگان خبر داد و گفت: بازنشستگان می‌توانند از طریق سامانه www.cspf.ir آثار خود را در سامانه بانک اطلاعات نخبگان ثبت نام کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری محمدرضا افشار، دبیر ستاد همایش ۲۵ ذی‌الحجه با اعلام این مطلب اظهار داشت: این همایش با هدف شناسایی و معرفی توانمندی‌ها و استعدادهای نخبگان و فرهیختگان بازنشسته در زمینه‌های فرهنگی و هنری، آموزشی و پژوهشی، ورزشی، کار آفرینی و اشتغال و در بخش ویژه با موضوع حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برگزار می‌شود.

دبیر ستاد همایش ۲۵ ذی الحجه به اهمیت نقش بی‌بدیل بازنشستگان به عنوان سرمایه عظیم معنوی در اجتماع اشاره کرد و گفت: صندوق بازنشستگی کشوری به دنبال این است تا بازنشستگان در فعالیت‌های اجتماعی حضوری پر بار و مشارکت جدی داشته باشند.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل افزود: بازنشستگان ذخایر سرشار از دانش و تجربه هستند و صندوق بازنشستگی کشوری در دوره جدید با رویکرد تحول گرایانه همسو با سیاست‌های دولت تدبیر و امید در پی این است تا با ثبت و راه اندازی بانک اطلاعاتی نخبگان کشوری و شناسایی این فرهیختگان از تجارب آموزنده آن‌ها در تمام زمینه‌ها استفاده و حتی به نیروی جوان شاغل نیز انتقال دهد.

وی درباره چگونگی ثبت‌نام در سامانه بانک اطلاعاتی نخبگان گفت: ثبت‌نام در سامانه بانک اطلاعاتی نخبگان تنها از طریق پایگاه اطلاع رسانی www.cspf.ir امکان پذیر است و بازنشستگان واجد شرایط که تا تاریخ ۲۹ اسفند ۹۱ به افتخار بازنشستگی نائل آمده و مشترک صندوق بازنشستگی کشوری باشند می‌توانند تا تاریخ ۳۰ شهریور ۹۲ با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی فوق‌الذکر و تکمیل فرم پیش نویس و ارسال اطلاعات لازم در سامانه بانک اطلاعات نخبگان ثبت نام کنند.

دبیر ستاد همایش ۲۵ ذی‌الحجه در پایان ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی، هنری، آموزشی و مهم‌تر از آن ارزش گذاری آثار و تولیدات بازنشستگان را از اهداف این همایش خواند و گفت: ابتکار تجلیل و تقدیر از بازنشستگان نمونه عینی و عملی تکریم و ارج نهادن به منزلت اجتماعی بازنشستگان در جامعه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز