خبرگزاری کار ایران

رسول خضری در گفت و گو با ایلنا:

کمیسیون بهداشت فردا میزبان علی ربیعی و حسن هاشمی خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۰۹

به نظر می رسد اکثریت اعضای این کابینه موفق به رای آوری خواهند شد/ وزیر پیشنهادی بهداشت جزو شخصیت‌های علمی کشور و حتی خاورمیانه محسوب می شود.

ایلنا: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از جلسه فردای این کمیسیون با وزرای پیشنهادی کار و بهداشت خبر داد.

رسول خضری، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا عنوان کرد: فردا اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با دعوت از علی ربیعی وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی و همچنین حسن هاشمی وزیر پیشنهادی بهداشت در مورد برنامه های آنها به بحث و تبادال نظر خواهند پرداخت.

وی افزود: حسن هاشمی، وزیر پیشنهادی بهداشت جزو شخصیت‌های علمی کشور و حتی خاورمیانه محسوب می شود و در زمینه چشم پزشکی از افراد شناخته شده جهان است که فردا در کمیسیون برنامه های خود را ارائه خواهد دا و قطعا این برنامه ها هرچه باشد قابل احترام خواهد بود.

خضری با اشاره به اینکه کابینه معرفی شده کابینه خوبی است تاکید کرد: به نظر می‌رسد اکثریت اعضای این کابینه موفق به رای آوری خواهند شد البته وزرای پیشنهادی این روزها دائما در حال رفت و آمد به مجلس خواهند بود نتیجه نهایی بستگی به این تعاملات دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز