خبرگزاری کار ایران

علیرضا مرندی:

پیشنهادی برای پست وزارت نداشته‌ام

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۸۱

وزیر بهداشت باید شهامت شناکردن در خلاف مسیر را داشته باشد و به گونه ای نباشد که به دلیل وجود فشار مشکلات مردم را نادیده بگیرد.

ایلنا: وزیر اسبق بهداشت‌ گفت: تاکنون پیشنهادی برای پست وزارت بهداشت در دولت یازدهم به من نشده است چرا که دیگر سنی از من گذشته و افراد جوان‌تری هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، "علیرضا مرندی" در حاشیه مراسم رونمایی از سند ارتقا سلامت کشور گفت:البته این پیشنهاد ازسوی سایر دوستان مطرح می‌شود اما دیگران به نظر می‌رسد كه چنین لطفی نسبت به بنده ندارند.

وی خاطرنشان کرد: وزیر بهداشت باید شهامت شناکردن در خلاف مسیر را داشته باشد و به گونه ای نباشد که به دلیل وجود فشار مشکلات مردم را نادیده بگیرد.

وی با اشاره به اینکه وزیر بهداشت دولت یازدهم باید مسائل سلامت را به خوبی درک کند، افزود: نباید این طور باشد که فقط به فکر درمان بیماری مردم باشد و از سلامت و پیشگیری غفلت کند.

وی تاکید کرد: وزیر بهداشت باید تمام هم و غم خود را برای ارتقا سلامت مردم بگذارد و به این سطح از وضعیت فعلی سلامت قانع نباشد.

وی با اشاره به اینکه هر کاری که وزیر بخواهد انجام دهد عملی می‌شود، افزود: حتی اگر کار خوبی که در دوره وزارت بنده باید انجام می شده ولی صورت نگرفته است مقصر آن من بوده‌ام.

وی به لزوم توجه وزیر بهداشت آینده به محرومان جامعه گفت: وزیر بهداشت باید در سطح کلان بیندیشد و خود را اسیر کارهای روزمره نکند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز