خبرگزاری کار ایران

پروفسور سیم فروش:

رییس جمهور باید اخلاق گرا و عملگرا باشد

کد خبر : ۷۹۰۵۲

حماسه اقتصادی یعنی کار زیاد، انتظار کم و کار خوب، مردم صبور ما ثابت کرده اند که مادیات تنها خواسته اصلی بشر نیست و اقتصاد حرف اول را نمی زند، قناعت، صبر و پشتکار زمینه ساز تحقق حماسه اقتصادی است که با هدایت دولتی عملگرا و اخلاق گرا امکان پذیر خواهد بود.

ایلنا: مردم کشور در شرایط حاضر تحت فشارهای مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی هستند اما این روزها می گذرد باید صبور باشیم و نتیجه صبوری مردم که در سالهای پیش از انقلاب در کنار فشارهای معیشتی و خارجی مقاومت نموده اند، به یقین اجر خداوند است، به لطف این صبوری مردم اصلح ترین فرد را که مدیری اخلاق گرا و عملگرا باید باشد، را انتخاب خواهند کرد و همین موضوع موجب می شود که مسیری روشن برای رفع مشکلات با این انتخاب پدید آید.

به گزارش ایلنا به نقل از خبر پزشکی، پروفسور سیم فروش با اعلام این مطلب افزود: حماسه اقتصادی یعنی کار زیاد، انتظار کم و کار خوب، مردم صبور ما ثابت کرده اند که مادیات تنها خواسته اصلی بشر نیست و اقتصاد حرف اول را نمی زند، قناعت، صبر و پشتکار زمینه ساز تحقق حماسه اقتصادی است که با هدایت دولتی عملگرا و اخلاق گرا امکان پذیر خواهد بود.

مدیری که از ارزش‌ها عقب نشینی نکند و پاسخ صبوری و علاقمندی مردم به ولایت فقیه و ارزش های انقلاب اسلامی را با قدرشناسی و تلاش مضاعف و همچنین همت بلند و بکارگیری مدیران کارآمد ادا کند.

استاد دانشگاه شهید بهشتی تصریح کرد: هم اکنون در شرایط بسیار سختی پزشکان طباطت می‌کنند اما در کنار این سختی ها، پیشرفت های بسیاری رخ داده است.جوانان پزشک بسیار خوبی در دانشگاهها تحویل جامعه داده شده است. با فشارهایی که دشمنان نظام و انقلاب به مردم تحمیل کرده‌اند، پیشرفت های شایسته ای داشته ایم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این انتخابات با سلیقه و گرایش‌های مختلف افرادی معرفی شده اند. که مردم با بررسی به اصلح ترین آنان رای خواهد داد. البته همه آنان که به عنوان نامزد نهایی معرفی شده‌اند منتخبین مورد تایید نظام نیز هستند و زحمت زیادی برای کشور کشیده اند. اما مردم به هر حال با توجه و دقت در برنامه های ایشان به اصلح ترین آنان رای خواهند داد و همچنین نسبت به خدمات دولت گذشته نیز نباید غیر عادلانه نظر دهیم. به هر حال آقای احمدی نژاد زحمات زیادی کشیده اند و فعالیت های خوبی انجام داده اند. به هر حال هر دولتی نقاط مثبت و منفی دارد، ما اجر کارهای خوب دولت ایشان را ضایع نکنیم.

سیم فروش تاکید کرد: نگاهی به این سی سال و اندی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، نشانگر آن است که
پیشرفت های قابل توجهی با وجود همه فشارهایی که از سوی دشمنان نظام و انقلاب به مردم تحمیل شده انجام گرفته است، اینک از دورافتاده ترین روستاها تا بزرگترین شهرها پیشرفت های بسیار خوبی انجام گرفته است. با مقایسه ای ساده متوجه می شویم که هر دولتی در کنار برخی احیانا ضعف‌ها تلاش های بسیار خوبی انجام داده است.

این جراح و متخصص تاکید کرد: متاسفانه برخی کاندیداها برای جمع کردن رای به تخریب بقیه می پردازند این ضعف همه
انتخابات‌ها است که باید درس بگیریم آن را اصلاح کنیم و مطابق با تاکید مقام معظم رهبری، رقابت ها به سمت اخلاق گرایی و اخلاق مداری سوق دهیم زیرا کشور ما با پیروزی انقلاب اسلامی ثابت کرد که پرچمدار معنویت د رجهان است. همه حرفها، اظهار نظرها و رفتارهای کشور ما مورد توجه جهانیان به ویژه دشمنان ما است لذا از ولایت فقیه تبعیت کنیم و توجه داشته باشیم که عزت و سربلنید کشورمان با صبر پدید آمده و می آید، اگر کشورهای دنیا پیشرفته تر از ما هستند اما سقوط اخلاقی در آن کشورها بیداد می کند، ما با داشتن رهبر دینی و بی نظیری که اندیشمندانه کشور را به سمت اخلاق مداری رهنمون می فرماید می بایست همه این ارزش ها را حفظ کنند.

جوانان از دولتمردان ما الگوبرداری می کنند بنابراین دولتمردان ما از ارزش‌ها عقب نشینی نکنند اگر خدایی ناخواسته از مقاومت و صبر ابراز پشیمانی کنیم باخته ایم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز