خبرگزاری کار ایران

به همت دانشگاه علوم پزشکی ایران؛

امداد رسانی درمراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

کد خبر : ۷۸۲۲۱

برای پوشش امداد و نجات مراسم بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) استقرار ۴ بیمارستان صحرایی در محدوده مراسم در نظر گرفته شده است

ایلنا: استقرار ۴ بیمارستان صحرایی در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران، ارتش، شهرداری تهران و بسیج جامعه پزشکی انجام می‌پذیرد.

به گزارش ایلنا، به منظور امدادرسانی مراسم بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) احداث ۴ بیمارستان صحرایی، ۲۰ کمپ درمانگاهی و استقرار ۳۰۰ آمبولانس در نظر گرفته شده است.

برای پوشش امداد و نجات مراسم بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) استقرار ۴ بیمارستان صحرایی در محدوده مراسم در نظر گرفته شده است که با همکاری و همت دانشگاه علوم پزشکی ایران، ارتش، شهرداری تهران و بسیج جامعه پزشکی این خدمات ارائه می‌شود.

استقرار ۲۰ کمپ درمانگاهی در اضلاع حرم و استقرار ۳۰۰ دستگاه آمبولانس در محدوده حرم مطهر شامل ۵ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۱۵ دستگاه موتورآمبولانس و ۲۸۰ آمبولانس سواری بخش دیگری از برنامه امداد و نجات است.

گفتنی است، نادر توکلی طی حکمی از طرف محقق، معاون درمان دانشگاه بعنوان سرپرست بیمارستان صحرایی دانشگاه علوم پزشکی ایران منصوب شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز