خبرگزاری کار ایران

۲۴ لغایت ۲۷ اردیبهشت ماه جاری؛

آغاز به کار بزرگترین کنگره دندانپزشکی کشور

کد خبر : ۷۱۵۴۶

رییس پنجاه و سومین کنگره بین المللی انجمن دندانپزشکی ایران از پذیرش 110 مقاله علمی از مجموع 500 مقاله ارسالی به این کنگره خبر داد و افزود: در مدت 4 روز برگزاری، 150 سخنرانی از سوی اساتید برجسته داخلی و خارجی ارایه خواهدشد.

ایلنا: پنجاه و سومین کنگره بین المللی انجمن دندانپزشکی ایران 23 لغایت 24 اردیبهشت ماه جاری در سالن برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، دبیرخانه پنجاه و سومین کنگره بین المللی انجمن دندانپزشکی ایران، دکتر مهناز صاحب جمعی با بیان اینکه فراگیرترین کنگره دندانپزشکی کشور با شرکت 4000 کننده و 2000 بازدید کننده از نمایشگاه جانبی آن برگزار می شود اظهار کرد: در این کنگره موضوعات 12 رشته تخصصی و فوق تخصصی دندانپزشکی مطرح خواهد شد و موضوع اصلی آن " چالشهای تشخیصی در دندانپزشکی" خواهد بود.
رییس پنجاه و سومین کنگره بین المللی انجمن دندانپزشکی ایران از پذیرش 110 مقاله علمی از مجموع 500 مقاله ارسالی به این کنگره خبر داد و افزود: در مدت 4 روز برگزاری، 150 سخنرانی از سوی اساتید برجسته داخلی و خارجی ارایه خواهدشد.

صاحب جمعی گروه هدف این کنگره را تمامی رشته های دندانپزشکی اعم از متخصصان، دندانپزشکان عمومی، بهداشت کاران دهان و دندان، تکنسین های پروتزهای دندانی و دانشجویان دندانپزشکی نام برد.

وی همچنین با اشاره به برپایی نمایشگاه مواد و تجهیزات دندانپزشکی با شرکت 340 غرفه در فضایی به وسعت 8 هزار متر مربع خبر داد و افزود این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه مواد و تجهیزات دندانپزشکی کشور به شمار می رود که همزمان با این کنگره برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز