خبرگزاری کار ایران

پوشش امنیتی کامل در مناطق زلزله زده هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۹۰

اکیپی از فرماندهان به همراه گروه های امدادی هلال احمر، اورژانس، سپاه و دیگر یگان های خدماتی به محل اعزام و با توجه به کم تردد بودن محل حادثه، فرماندهان در کنار مردم و آسیب دیدگان حاضر و ضمن برقراری امنیت در منطقه، به خدمات رسانی به مردم پرداختند.

فرمانده انتظامی هرمزگان از پوشش کامل امنیتی توسط پلیس در مناطق زلزله زده بشاگرد خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار رضا محمدی یگانه با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع زلزله 2 / 6 ریشتری در مناطق جاسک و بشاگرد استان، بلافاصله دستورالعمل اجرایی به کلیه رده ها ابلاغ و جلسه اضطراری با حضور فرماندهان و کلیه روسای پلیس های تخصصی استان از قبیل پلیس آگاهی، پلیس راه، پلیس راهنمایی و رانندگی، پلیس پیشگیری و معاونت های عملیات، نیروی انسانی و دیگر فرماندهان و مسئولان انتظامی تشکیل شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: اکیپی از فرماندهان به همراه گروه های امدادی هلال احمر، اورژانس، سپاه و دیگر یگان های خدماتی به محل اعزام و با توجه به کم تردد بودن محل حادثه، فرماندهان در کنار مردم و آسیب دیدگان حاضر و ضمن برقراری امنیت در منطقه، به خدمات رسانی به مردم پرداختند.

سردار رضا محمدی یگانه تصریح کرد: در منطقه بشاگرد که عمق وقوع زلزله بوده خسارت مالی وارد و به روستاهای ایرر، سرحور، پاهتک، کونگ، شهرشیب گوهران و کرمستان از توابع بخش گوهران خسارات 100 درصدی وارد شده است.

این مقام انتظامی استان خاطرنشان کرد: پلیس همواره بویژه در شرایط بحرانی و سخت در کنار و حامی مردم بوده و در خدمات رسانی و یاری و کمک به مردم حداکثر توان و تجهیزات خود را بکار بسته و در راستای ارائه خدمات انتظامی، اجتماعی، ترافیکی و درمانی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز