خبرگزاری کار ایران

محصولات غذایی فاقد صلاحیت وزارت بهداشت، جایگاهی در جشنواره غذای سالم ندارند

در این جشنواره، محصولات مورد ارزیابی کار‌شناسان قرار خواهد گرفت ومحصولات بی‌کیفیت و فاقد صلاحیت جایگاهی در این جشنواره نخواهد داشت.

ایلنا: مواد غذایی که مورد تایید کارگروه سلامت ستاد اجرایی جشنواره و نمایشگاه غذای سالم نباشند جایگاهی در این جشنواره نخواهند داشت.

به گزارش ایلنا، مدیر روابط عمومی جشنواره و نمایشگاه غذای سالم گفت: غذا به عنوان یکی از اساسی‌ترین نیازهای انسان برای بقاء نقش مهمی را در زندگی ایفا می‌کند و بگونه‌ای است که رابطه مستقیم با تندرستی و سلامت انسان داشته که این امر غیر قابل انکار است.

علی زندی افزود: درهمین راستا اهمیت تولید محصولات سالم غذایی در بالا‌ترین کیفیت و مطابق با معیارهای امنیت غذایی حائز اهمیت است.

مدیر روابط عمومی جشنواره و نمایشگاه غذای سالم ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: مراحل تولید غذا شامل فرآوری، توزیع و مصرف، بصورت زنجیره بهم تنیده است که چنانچه یکی از این اجزاء دچار اختلال شود سایر بخش‌ها نیز متاثر از آن خواهد بود و بطور کلی سلامت نهایی غذا مستلزم تامین سلامت همه این بخش‌ها می‌شود.

به گفته وی درهمین راستا در برگزاری پنجمین جشنواره و نمایشگاه غذای سالم که با مشارکت گروههای مختلف تولیدی و دست اندرکاران حوزه بهداشت و سلامت کشور برگزار خواهد شد شاهد حضور واحدهای تولیدی خواهیم بود که محصولات خود را منطبق با معیارهای تولید سالم به نمایش خواهند گذاشت.

زندی در ادامه بیان داشت: این جشنواره در واقع گلچینی از محصولاتی است که نه تنها شعار حافظان سلامت مصرف کنندگان را بدوش می‌کشند، بلکه در تولید نیز فرآیندهای تولید را درجهت تامین سلامت جامعه تنظیم کرده‌اند.

زندی گفت: در این جشنواره، محصولات مورد ارزیابی کار‌شناسان قرار خواهد گرفت ومحصولات بی‌کیفیت و فاقد صلاحیت جایگاهی در این جشنواره نخواهد داشت.

جشنواره و نمایشگاه غذای سالم، هر ساله با همکاری سازمان غذا و دارو، دست اندرکاران حوزه بهداشت و سلامت و با حضور واحدهای تولیدکننده محصولات غذایی سالم در تهران برگزار می‌شود.

پنجمین جشنواره و نمایشگاه غذای سالم از ۱۸ تا ۲۱ مهر ۱۳۹۱ درمرکز نمایشگاه‌های کانون واقع در خیابان حجاب برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز