خبرگزاری کار ایران

نماینده پاکدشت در موافقت با طریقت منفرد:

شورای عالی سلامت جدی گرفته شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۱۸

خوشبختانه در حوادث رانندگی تلفات کاهش یافته است و امیدواریم آقای منفرد با تصدی وزارت بهداشت در ارتباط با امداد رسانی مصدومان جدیت بیشتری داشته باشد.

ایلنا: نماینده پاکدشت گفت: از آقای منفرد می‌خواهیم که موضوع شورای عالی سلامت را جدی بگیرند و به استانداردهای سلامت توجه کند

به گزارش خبرنگار ایلنا، بشیری در موافقت با طریقت منفرد برای تصدی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: وقتی رئیس جمهور کسی را به عنوان وزیر معرفی می‌کند از همه دستگاه‌ها استعلام می‌کند و قطعا آقای طریقت منفرد صلاحیت عمومی را داراست.

نماینده پاکدشت افزود: ما از آقای منفرد می‌خواهیم که موضوع شورای عالی سلامت را جدی بگیرند و به استانداردهای سلامت توجه کند و همچنین به موضوع نظام ارجاع و اورژانس‌های پزشکی عنایت ویژه داشته باشد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در حوادث رانندگی تلفات کاهش یافته است و امیدواریم آقای منفرد با تصدی وزارت بهداشت در ارتباط با امداد رسانی مصدومان جدیت بیشتری داشته باشد.

بشیری ادامه داد: ‌توسعه واحدهای سلامت و تامین و تخصیص تجهیزات ملزومات پزشکی باید مورد توجه قرار گیرد و تلاش شود تا تبعیض‌ها رفع شود و اقدامات جدی برای ایجاد شهرک‌های دانش سلامت انجام شود.

این نماینده مجلس با اشاره به متناسب سازی کمیت و کیفیت در نظام درمانی کشور گفت: باید یکپارچگی در مدیریت حوزه سلامت انجام شود و از آقای طریقت منفرد می‌خواهیم به استقرار سامانه پرونده الکرونیکی سلامت ایرانیان که در همه جای دنیا در حال استفاده است اهمیت ویژه‌ای داده شود.

نماینده پاکدشت گفت: موضوع ساماندهی تامین، توزیع و مصرف دارو برای بیماران صعب العلاج باید مورد توجه قرار گیرد و ارتقا کیفیت مراکز بهداشت و درمانی و عدالت درمان و بهداشت با توجه به بیمه‌های قطعات درمانی موضوع مهمی است که باید به آن توجه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز