خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‌و‌گو با ایلنا:

ارائه خدمات درمانی به بیش از ۱۷ هزار نفر در راهپیمایی ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۰۲

۸۷۹۳ نفر در قالب تیم‌های عملیاتی در مسیرهای راهپیمایی و در بین جمعیت جهت خدمت رسانی به مردم حاضر بودند.

ایلنا: رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن به ۱۷۸۷۲ نفر خدمات رسانی شد که از میان ۱۵۱ نفر پس از ارائه خدمات درمانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

محمود مظفر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره گزارش خدمات امدادی جمعیت هلال احمر در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، گفت: در راهپیمایی ۲۲ بهمن به ۱۷۸۷۲ نفر خدمات امدادی و درمانی ارائه شد که به طور ویژه به ۱۶۴۲۸ نفر خدمات امدادی و به ۱۴۴۴ نفر خدمات درمانی ارائه شده است.

وی با بیان اینکه ۱۵۱ نفر پس از افراد پس از دریافت خدمات درمانی به مراکز درمانی منتقل شده‌اند، افزود: همچنین برای ۱۲۹۳ نفر، خدمات درمانی انجام دادیم.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به حضور ۱۱۱۳ تیم عملیاتی در مسیر راهپیمایی اشاره کرد و گفت: ۸۷۹۳ نفر در قالب تیم‌های عملیاتی در مسیرهای راهپیمایی و در بین جمعیت جهت خدمت رسانی به مردم حاضر بودند.

وی ادامه داد: همچنین در روز گذشته از ۹۱۹ خودرو عملیاتی جهت خدمت رسانی به مردم استفاده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز