خبرگزاری کار ایران

نخستین نشست اجرای کنوانسیون کنترل دخانیات برگزار شد

کد خبر : ۴۳۲۵۹

طبق ماده ۲۱ کنوانسیون کنترل دخانیات و مصوبات کنوانسیون اعضای کنوانسیون کشورهای عضو ملزم شده‌اند که اقدامات لازم را برای ارائه گزارشات دوره‌ای از اجرای مفاد مذکور با مشارکت دبیرخانه کنوانسیون کنترل دخانیات انجام دهند.

ایلنا: نخستین نشست مشترک ارزیابی اجرای کنوانسیون کنترل دخانیات سازمان جهانی بهداشت با حضور مدیران بخش بهداشت و تیم بین المللی سازمان جهانی بهداشت و کنوانسیون دخانیات دفتر مرکزی، مدیترانه و کشوری برگزار شد.

به گزارش ایلنا، کاظم ندافی رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با اعلام این خبر اظهار داشت: طبق ماده ۲۱ کنوانسیون کنترل دخانیات و مصوبات کنوانسیون اعضای کنوانسیون کشورهای عضو ملزم شده‌اند که اقدامات لازم را برای ارائه گزارشات دوره‌ای از اجرای مفاد مذکور با مشارکت دبیرخانه کنوانسیون کنترل دخانیات انجام دهند.

وی افزود: هدف از این نشست ارزیابی اجرای مفاد کنوانسیون، بازبینی مندرجات کنوانسیون و ارائه نقاط قوت و چالش‌ها و کمک فنی سازمان جهانی بهداشت در ارائه راهکار بوده است.

ندافی تصریح کرد: با توجه به پتانسیل بالای کشور ایران در اجرای کنوانسیون، نمونه‌ای از اقدامات که می‌تواند به عنوان الگو برای سایر کشور‌ها مورد بهره برداری قرار گیرد در اختیار دبیرخانه کنوانسیون کنترل دخانیات سازمان جهانی بهداشت گذاشته می‌شود و مواردی که برای اجرای در سطح ملی نیاز به توجه بیشتر دارد در نتایج ارزیابی مشترک احصا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز