خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد هماهنگی ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی:

۴۹۳۳ پزشک برای شرکت در انتخابات سازمان نظام پزشکی ثبت نام کردند

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۰۹

در کل کشور که ۱۹۶ حوزه انتخابیه را در ۱۹۶ شهر در بر می‌گیرد ۴۹۳۳ پزشک برای شرکت در انتخابات سازمان نظام پزشکی ثبت نام کرده‌اند.

ایلنا: رئیس ستاد هماهنگی ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی از ثبت نام ۴۹۳۳ پزشک از سراسر کشور برای شرکت در انتخابات سازمان نظام پزشکی خبر داد.

به گزارش ایلنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت سیدحسن امامی رضوی افزود: در کل کشور که ۱۹۶ حوزه انتخابیه را در ۱۹۶ شهر در بر می‌گیرد ۴۹۳۳ پزشک برای شرکت در انتخابات سازمان نظام پزشکی ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: البته تعداد شرکت کنندگان در ۵ شهر به حدنصاب نرسیده است بنابراین انتخابات در این شهر‌ها به صورت می‌ان‌دوره‌ای برگزار می‌شود.

امامی رضوی اظهار داشت: در ۹ شهر کشور نیز برای نخستین بار انتخابات نظام پزشکی برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه صلاحیت پزشکان ثبت نام کرده در دست بررسی است بیان داشت: هیئت‌های نظارت شهرستان‌ها صلاحیت افراد تایید نشده را به هیئت مرکزی اعلام می‌کنند که این هیئت نیز به اعتراضات وارده رسیدگی خواهد کرد.

ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی ۴ اسفند در ۱۹۶ حوزه انتخابیه در سراسر کشور برگزار می‌شود طبق قانون این انتخابات حد نصاب هیئت مدیره‌های شهرستان‌ها ۱۱ نفر و هیئت مدیره تهران ۱۷ نفره است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز