خبرگزاری کار ایران

بیمارستانهای مجری قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری تغییر کرد

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۴۰

۳ بیمارستان از تهران و یک بیمارستان از البرز برای اجرای آزمایشی قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری انتخاب شدند.

 

ایلنا: قائم مقام سرپرست وزارت بهداشت در امور پرستاری از تغییر بیمارستانهای مجری اجرای آزمایشی قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری از ۳ به ۴ بیمارستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیده فاطمه حق دوست اسکویی گفت: پیش از این مقرر شده بود که اجرای آزمایشی قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری به صورت دریافت کارانه در سه بیمارستان کودکان مفید دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، روانپزشکی ایران دانشگاه علوم پزشکی تهران و بیمارستان امین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان انجام شود.

وی ادامه داد: اما بنا به عللی این بیمارستان‌ها به بیمارستان شریعتی و علی اصغر و روانپزشکی ایران تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران تغییر کرد و طی آخرین جلسه بیمارستان باهنر البرز نیز جایگزین بیمارستان مدنی استان البرز شد.

قائم مقام سرپرست وزارت بهداشت در امور پرستاری گفت: بدین ترتیب ۳ بیمارستان از تهران و یک بیمارستان از البرز برای اجرای آزمایشی قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری انتخاب شدند.

اسکویی با بیان اینکه پرداختی در اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری به صورت کارانه است، یادآور شد: بر اساس آخرین صحبت‌ها قرار شد تا اعتبارات لازم برای اجرای این قانون در بودجه سال آینده دیده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز