خبرگزاری کار ایران

سردار رادان فرمانده قرارگاه امام علی خبر داد:

تلاش کردیم که کمترین مزاحمت برای مردم ایجاد شود

هیچ گونه مشکل امنیتی تا کنون گزارش نشده است و این موفقیت حاصل همکاری خوب مردم و تلاش شبانه روزی نیرو‌های انتظامی و امنیتی است.

فرمانده قرارگاه امام علی از امنیت بسیار بالای اجلاس سران غیر متعهد‌ها تا کنون خبر داد و گفت: هیچ مشکل امنیتی تا کنون گزارش نشده و این موفقیت حاصل همکاری خوب مردم و تلاش شبانه روزی نیرو‌های انتظامی و امنیتی است.

به گزارش ایلنا سردار احمد رضا رادان صبح امروز در گفتگوی خبری گفت: بحمدالله تا به امروز که آخرین روز جلسه وزرای امور خارجه کشورهای غیر متعهد می‌باشد هیچ گونه مشکل امنیتی در رابطه با اجلاس و سایر موضوعات در کشور گزارش نشده که از نظر امنیتی در نوع خود بسیار عالی است.

وی افزود: البته اذعان داریم این امر محقق نمی‌شد، مگر همکاری و همیاری مردم با نیروی انتظامی که در همین جا از همه مردم تشکر می‌کنم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی یادآور شد: با اقداماتی که نیروی انتظامی در قبل و در طول اجلاس انجام داد تلاش کردیم که کمترین مزاحمت را برای مردم ایجاد کنیم اگر چه می‌دانیم اقدامات ما نمی‌تواند بدون زحمت باشد به همین دلیل موضوع تعطیلات و غیره مطرح شد و مورد تصویب قرار گرفت.

 رادان افزود: جا دارد از آن دسته از مردم که اجرای اقدامات ترافیکی و انتظامی موجبات زحمت را برایشان فراهم کرد عذر خواهی کنیم و تمنا داشته باشیم این دو روز باقیمانده تا پایان اجلاس را با همکاری خودشان ما را یاری دهند تا بتوانیم این روزهای پایانی را همانند روز‌های گذشته با اقتدار پشت سر بگذاریم.

فرمانده قرارگاه امام علی (ع) تصریح کرد: گفتگو‌هایی با برخی از شرکت کنندگان در اجلاس داشتم که همه آنان از ایران به عنوان کشوری امن، باثبات و مقتدر یاد می‌کردند و این ممکن نبود مگر با حضور و دعای خیر مردم و تلاش نیروهای انتظامی، امنیتی و همچنین لطف خدا که شامل حال همه ما شده است.

رادان تاکید کرد: در دو روز باقیمانده به پایان اجلاس نیز قطعا محدودیت‌های ترافیکی در محدوده اجلاس به اجرا درخواهد آمد که همکاران من تلاش خواهند کرد این محدودیت‌ها مقطعی باشد تا کمترین زحمت را برای مردم ایجاد کنند اما بازهم از مردم خواهش می‌کنیم چنانچه در محدوده برگزاری اجلاس کار خاصی ندارند ترددشان را در این مسیر‌ها کم کنند تا مدعوینی که مه‌مان جمهوری اسلامی ایران هستند با سهولت بتوانند تردد داشته باشند و پلیس نیز امکان رفت و آمد آن‌ها را به راحتی فراهم کند.

فرمانده قرارگاه امام علی (ع) با اشاره به اینکه این قرارگاه به منظور اجرایی کردن اقدامات لازم در زمان اجلاس تشکیل شد، تصریح کرد: این قرارگاه مسئولیت اجرای اقدامات انتظامی، امنیتی و ترافیکی از مرز تا تهران و در تهران نیز از لایه‌های بیرونی تا لایه‌های درونی را بر عهده دارد.

این مقام انتظامی‏، در پایان خاطرنشان کرد: سازمان‌ها و یگانهای دیگر که بایستی برای ایجاد نظم و امنیت اجلاس همکاری می‌کردند به دلیل هماهنگی خوب آنان با قرار‌گاه نه تنها مشکلی ایجاد نشد بلکه می‌توانیم بگوییم که هماهنگی‌ها در سطح بسیار عالی درجریان است که بنده از همه این عزیزان کمال قدردانی و تشکر را دارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز