خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر:

سرعت، دقت و مهارت اصلی ترین نکات امدادرسانی هستند

کد خبر : ۲۰۳۱۷

هر حادثه های که رخ می دهد باید قدرت دانش خود را با کسب تجربه از حوادث افزایش دهیم و همچنین این دانش ومهارت را بین نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ مبادله کنیم

ایلنا: رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: سه محور سرعت، دقت و مهارت،اصلی ترین نکات امدادرسانی هستند و باید با سرعت در امداد رسانی بحران را مدیریت کنیم و نگذاریم بحران درسوانح بر شرایط حاکم شود همچنین مهارت ودانش ما باعث می شود تا ابعاد آسیب رسانی را در سوانح کاهش دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا،محمود مظفر در افتتاحیه دوره آموزشی به پشتیبانی نیروهای امدادی منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا گفت: بابت تلاش و اهتمام از نیروهای امدادی فدراسیون صلیب سرخ درزلزله آذربایجان که با ارسال نامه و بسته های حمایتی واعزام تیم های امدادی به این مناطق کمک کرده اند تشکر و قدردانی می کنیم و همه مردم اذربایجان خرسند از کمک های شما عزیزان هستند.

وی ضمن اشاره به نامعلوم بودن زمان رویداد حوادث طبیعی تاکید کرد: نوع پاسخگویی به حوادث و سوانح طبیعی درهر کشور براساس تجارب، دانش و مهارت نیروهای امدادی ان کشور است که باید در این زمینه با تبادل اطلاعات و تجارب قدرت خود را در نهایت بحران افزایش دهیم.

رئیس جمعیت امداد و نجات هلال احمر، دانشگاه نیروهای امدادی راحوادث و سوانح خواند و گفت: هر حادثه ای که رخ می دهد باید قدرت دانش خود را با کسب تجربه از حوادث افزایش دهیم و همچنین این دانش ومهارت را بین نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ مبادله کنیم و بتوانیم با یک تجربه جمعی در مقابل حوادث موفق ظاهر شویم.

وی ادامه داد: اگر از قبل یک برنامه مدون در زمینه مدیریت بحران وحوادث داشته باشیم می توانیم در حوادث بعدی منسجم عمل کنیم وباتمرین و مانورها خود را آماده پاسخگویی و پوشش سوانح کنیم.

مظفر سه محور سرعت، دقت ومهارت را از اصولی ترین نکات امدادرسانی دانست و افزود: باید با سرعت در امداد رسانی بحران را مدیریت کنیم و نگذاریم بحران درسوانح بر شرایط حاکم شود همچنین مهارت ودانش ما باعث می شود تا ابعاد آسیب رسانی را در سوانح کاهش دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز