خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت در پاسخ به ایلنا:

۹۵ قلم داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت

براساس آمارهایی که روز گذشته داشتیم مطالبات وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی از سازمان‌های بیمه گر هزار و ۳۸۵میلیارد تومان است.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از تحت پوشش بیمه قرار گرفتن ۹۵ قلم داروی جدید خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرضیه وحید دستجردی در حاشیه مراسم بزرگداشت روز داروساز که در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، گفت: از ۲۰۲ قلم دارو ی جدیدی که قرار بود تحت پوشش بیمه قرار گیرند، ۹۲ قلم تحت پوشش بیمه قرار گرفت.

وی ادامه داد: وزارت بهداشت و مسئولان سازمان‌های بیمه گر در حال گفتگو هستند تا مابقی دارو‌ها نیز تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.

وزیر بهداشت در ادامه گفت: خوشبختانه سال گذشته با پیشنهاد آقای شیبانی دانشگاه‌ها را موظف کردیم که طلب‌های شرکت‌های دارویی را براساس دریافتی‌های خود از سازمان‌های بیمه گر به مبلغ خوبی بپردازند.

وی خاطرنشان كرد: متاسفانه امسال دریافتی ازسازمان های بیمه گر كم بوده است وامیدواریم تا پرداخت‌های سازمان‌های بیمه گر به ویژه سازمان بیمه خدمات درمانی بهتر شود چون از ابتدای امسال تاکنون هیچ پرداختی نداشته‌اند.

دستجردی خاطرنشان کرد: براساس آمارهایی که روز گذشته داشتیم مطالبات وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی از سازمان‌های بیمه گر هزار و ۳۸۵ میلیارد تومان است.

به گفته وی چیزی حدود یک چهارم از آن بدهی شرکت‌های دارویی است که در صورتی که این مبالغ از سوی سازمان‌های بیمه گر پرداخت شود دانشگاه‌ها را موظف خواهیم کرد که به سرعت بدهی خود را بپردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز