خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر در غرفه ایلنا خبر داد؛

رونمایی سامانه ارزیابی عملكرد سازمان داوطلبان هلال احمر

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۹۱

برنامه های متعددی در زمینه ارتقا كیفیت عملكرد داوطلبان در نظر گرفته ایم كه این برنامه ها، ضمن ابلاغ به استان ها ردیف بودجه ای را به خود اختصاص دادند.

ایلنا:رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر گفت: یك سامانه ارزیابی عملكرد را در روز جهانی داوطلب رونمایی می كنیم تا ضمن تربیت نیروهای ارزیاب داوطلب بتوانیم برنامه های این سازمان را ارتقا دهیم

فرحناز رافع در بازدید از غرفه ایلنا در پاسخ به رویكرد سازمان داوطلبان هلال احمر گفت: برنامه های متعددی در زمینه ارتقا كیفیت عملكرد داوطلبان در نظر گرفته ایم كه این برنامه ها را ضمن ابلاغ به استان ها ردیف بودجه ای را به خود اختصاص دادند.

وی در رابطه با نحوه عملكرد داوطلبان سازمان تاكید كرد: عملكرد این افراد به حد مطلوبی رسیده است و اقدامات سازمان در امدادرسانی به زلزله زدگان آذربایجان و ارمغان مهر كه برای اولین بار جهت تهیه و توزیع امكانات تحصیلی به دانش آموزان اجرا شد نمونه ای از عملكرد مناسب این داوطلبان این سازمان بوده است.

وی در رابطه با امدادرسانی به خانواده های زلزله زده خاطرنشان كرد: برنامه توزیع كالاهای معیشتی كه برای خانواده های زلزله زده در نظر گرفته شده است شامل یخچال، فرش، بخاری و اجاق گاز به تعداد 8 هزار خانواده و خانواده هایی تعلق می گیرد كه خانه های ساخته شده جهت اسكان آنها آماده شده باشد و همچنین به خانواده هایی كه خانه دائمی آنها مهیا نشده است حواله دریافت این كالاها را به آنها ارائه می كنیم.

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر در رابطه با عملیات امدادی در اذربایجان تصریح كرد: وظیفه اصلی خدمات رسانی این سازمان در آذربایجان 45 روز بوده است ولی نیروهای امدادی فراتر از وظایفشان و با توجه به نیازهایی كه در این مناطق دیده می شد همچنان آماده خدمت رسانی و امداد به نیازمندان است.

رافع در رابطه با عملكرد و سیاست های سازمان در سال آتی افزود: خیلی از برنامه های ارتقای كیفی كه امسال برگزار شد برای اولین بار بوده است لذا جهت ارزیابی و ارتقا سطح این برنامه ها یك سامانه ارزیابی عملكرد را در روز جهانی داوطلب رونمایی می كنیم تا ضمن تربیت نیروهای ارزیاب داوطلب بتوانیم برنامه های این سازمان را ارتقا دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز