خبرگزاری کار ایران

زریبافان:

شهدا به من خیلی کمک کردند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۱۵

یکی از نقاط ضعف من صحبت کردن بود، اصلا سخنرانی نمی‌کردم ولی هر جا رفتم، توانستم حرف بزنم. دوستان شاهد هستند که جلسات ۴ و ۵ ساعته می‌گذاشتند و من دو ساعت هم سخنرانی می‌کردم، اول جلسه، توسل پیدا می‌کردم به یک شهید و خود شهید کمک می‌کرد.

ایلنا: مسعود زریبافان، رئیس قبلی بنیاد شهید و امور ایثارگران در اولین روز کاری حجت الاسلام و المسلمین شهیدی، رئیس جدید بنیاد شهید گفت که شهدا در دوران ۴ سال و سه ماهه خدمت او در این بنیاد به او بسیار کمک کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زریبافان اظهار داشت: باور دارم که هیچ جایی نبود که گرفتار شوم و با مشکل برخورد کنم و به شهیدی خاصی متوسل شوم و راه برایم باز نشود.

زریبافان افزود: یکی از نقاط ضعف من صحبت کردن بود، اصلا سخنرانی نمی‌کردم ولی هر جا رفتم، توانستم حرف بزنم. دوستان شاهد هستند که جلسات ۴ و ۵ ساعته می‌گذاشتند و من دو ساعت هم سخنرانی می‌کردم، اول جلسه، توسل پیدا می‌کردم به یک شهید و خود شهید کمک می‌کرد.»

به گفته وی؛ جلسات با ایثارگران، جلسات پرباری است، سئوال می‌کنند و بحث می‌کنند به مسائل سیاسی و ایثارگری و صنفی خودشان وارد می‌شوند و سئوال می‌کنند. شهدا حوصله می‌دادند که قشنگ بنشینم و گوش کنم و بعد یکی یکی سئوال‌ها را پاسخ بدهم و بعد هم سخنرانی کنم. شهدا چقدر راحت کمک می‌کردند که جلسه‌ای که پر از سئوال بوده با سلام و صلوات و خوشی ختم شود. در بقیه کار‌ها هم همینطور بوده، هر جایی که ما احساس کردیم گره و مشکلی وجود دارد، بعد از ائمه اطهار به شهدای خاص توسل پیدا می‌کرده‌ایم و می‌دیدیم که انگار در جلسه نشسته است و مرا راهنمایی می‌کند که چه فکری و چه تدبیری بکن.

زریبافان خطاب به شهیدی ادامه داد: من مطمئنم که بسیاری از شهدا در این جلسه ما حاضرند و شاهد صحبت‌های ما هستند و من مطمئن هستم که با ویژگی‌هایی که شما دارید، شهدا حتما کمکتان می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز