خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد؛

افزایش ۳ برابری تخت اورژانس در مشهد

کد خبر : ۱۰۳۲۶۹

در سال ۸۸، ۲۵۶ تخت اورژانس داشتیم افزود: این در حالی است که امروز با افتتاح بزرگ‌ترین مرکز تخصصی اورژانس ۶۴۰ تخت آی سی یو و سی سی یو داریم که می‌توان گفت تعداد آن‌ها نزدیک به ۳ برابر شده است.

ایلنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از افزایش ۳ برابری تخت اورژانس در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، "محمود شبستری" در مراسم آیین افتتاح مرکز تخصصی اورژانس عدالتیان و ۵۱ پروژه بزرگ بهداشتی، درمانی، فرهنگی، آموزشی و پژوهشی خراسان رضوی گفت: ۱۵ پروژه بیمارستانی بزرگ در دست داشتیم که حدود ۷ پروژه افتتاح شده است و ۸ پروژه دیگر در حال انجام است.

وی تصریح کرد: افزایش تخت بیمارستانی را از ۶ هزار به ۹ هزار تخت رقم زده‌ایم تا به شرایط ایده‌آل و آرمانی برسیم.

شبستری با اشاره به اینکه سه قطب درمانی در سطح استان فعال شده است افزود: این قطب‌های درمانی در تربت جام، کاشمر و قوچان فعال شده است که در هر یک از این قطب‌های درمانی دانشکده علوم پزشکی و پرستاری را نیز فعال کرده‌ایم. به گونه‌ای که هم قطب درمانی و هم قطب آموزشی شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به کاهش اعزام بیماران از شهرستان‌ها به مشهد اشاره کرد و افزود: حداقل نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد کاهش اعزام از شهرستان‌ها به مشهد را داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در سال ۸۸، ۲۵۶ تخت اورژانس داشتیم افزود: این در حالی است که امروز با افتتاح بزرگ‌ترین مرکز تخصصی اورژانس ۶۴۰ تخت آی سی یو و سی سی یو داریم که می‌توان گفت تعداد آن‌ها نزدیک به ۳ برابر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز