خبرگزاری کار ایران

مراسم استقبال از هیئت ۷ نفره جمعیت هلال احمر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۴

هلال‌احمر با وجود این اتفاق، در عرصه‌های مختلف به فعالیت‌های بشردوستانه خود ادامه می‌دهد / فرزندان این نظام در هلال‌احمر در رکاب رهبری، مردم و با همراهی و همدلی مسئولان نظام، به ویِژه دولت به انجام اقدامات بشردوستانه خود ادامه می‌دهد.

ایلنا: مراسم استقبال از هیئت هفت نفره جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که مرداد ماه توسط گروههای مسلح در لیبی گروگان شده بودند برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مراسم استقبال از هیئت هفت نفره جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که دهم مرداد ماه توسط گروههای مسلح در شهر بنغازی لیبی گروگان گرفته شده بودند با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر، خانواده‌های ربوده شدگان و جمعی از کارکنان این جمعیت برگزار شد.

دبیر کل جمعیت هلال احمر با تاکید برخدمات بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر ایران خاطر نشان کرد: این خدمات برگ زرینی نه تنها در جغرافیای ایران بلکه در جغرافیای جهانی که باعث افتخار و سربلندی ایران در جوامع بین المللی محسوب می‌شود.

ظاهر رستمی در رابطه با خدمات سازمان در جوامع بین المللی، افزود: امدادگران جمعیت هلال‌احمر همواره در حوادث و بلایای مهم جهان مثل سیل پاکستان یا قحطی سومالی حضور مستمری داشته‌اند و بدون هیچ چشم‌داشتی پا به عرصه اقدامات بشردوستانه می‌گذارند.

رستمی هیئت هفت نفره اعزامی به لیبی را ندای صلح و دوستی به گوش تمام جهانیان در عرصه اقدامات بشردوستانه خواند و گفت: امروز خوشحال هستیم که مسئولان و امدادگران هلال‌احمر بار دیگر به آغوش خانواده خود در هلال‌احمر بازگشته‌اند

وی ادامه داد: ازدستگاه دیپلماسی، سربازان گمنام امام زمان و وزارت اطلاعات تشکر ویژه‌ای داریم، چرا که اقدامات این افراد سبب شد تا این عزیزان دوباره به کانون گرم هلال‌احمر بازگردند.

رستمی در رابطه با بازخورد گروگان گیری نیروهای هلال احمر در جهان تاکید کرد: هلال‌احمر با وجود این اتفاق، در عرصه‌های مختلف به فعالیت‌های بشردوستانه خود ادامه می‌دهد و فرزندان این نظام در هلال‌احمر در رکاب رهبری، مردم و با همراهی و همدلی مسئولان نظام، به ویِژه دولت به انجام اقدامات بشردوستانه خود ادامه می‌دهد.

در ادامهٔ مراسم مدیرکل حوزه ریاست جمعیت هلال احمر و یکی از اعضای هیئت ایرانی آزاد شده به نمایندگی تمامی آزادشدگان، ضمن ابراز خوشحالی از آزادی گفت: به شکرانه زندگی دوباره‌ای که خدا به ما عطا کرد، هر هفت نفر تعهد می‌دهیم که در خدمت ارائه خدمات بشردوستانه به تمام نیازمندان در هر گوشه جهان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز