خبرگزاری کار ایران

متهمان دستگیر شدند؛

پرونده کلاهبرداری ۵۰ میلیاردی با ۳۰۰ شاکی

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۶۳

با اقدامات پلیسی و بررسی‌های علمی، مأموران موفق شدند ۳ نفر از اعضای این باند به اسامی «ح»، «م» و «م» را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند.

ایلنا: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان اصفهان ۲ کلاهبردار که از متقاضیان خرید خودرو مبالغ سنگین در حدود ۵۰ میلیارد ریال اخذ و بدون تحویل خودرو متواری شده بودند را دستگیر کردند.

به گزارش ایلنا، سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در پی دریافت شکایت‌های متعدد علیه افراد یک شرکت خصوصی مبنی بر اینکه این افراد از بیش از ۳۰۰ نفر از متقاضیان خرید خودرو مبالغ سنگین اخذ و بدون تحویل خودرو متواری شده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس استان اصفهان تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی با تشکیل پرونده مقدماتی تحقیقات خود را در رابطه با چگونگی موضوع گزارش شده و مدارک شاکیان را مورد بررسی قرار دادند.

سردار آقاخانی افزود: با اقدامات پلیسی و بررسی‌های علمی، مأموران موفق شدند ۳ نفر از اعضای این باند به اسامی «ح»، «م» و «م» را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه عنوان داشت: با شروع بازجویی‌های فنی و تخصصی از مته‌مان، نهایتا دستگیر شدگان در مواجهه با ادله و شواهد موجود لب به اعتراف گشوده و به کلاهبرداری‌های متعدد اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با بررسی کار‌شناسی صورت گرفته مبلغ کلاهبرداری قریب به ۵۵ میلیارد ریال از بیش از ۳۰۰ نفر شاکی برآورد شده است.

آقاخانی در پایان خاطر نشان کرد: با تکمیل شدن تحقیقات مته‌مان بهمراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز