خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر با ۸ کیلو شیشه در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۲۸

ماموران در بازرسی از خودروی متوقف شده مقدار ۸ کیلو گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه را کشف و ۴ متهم را دستگیر کردند.

ایلنا: فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در استان اصفهان خبر داد و گفت: متهم در پوشش خانواده قصد داشت مقدار ۸ کیلو گرم مواد مخدر صنعتی شیشه را به استان منتقل کند که توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سردار «عبدالرضا آقاخانی» فرمانده انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای ممنوعیت ورود مواد افیونی و مخدر و دستگیری قاچاقچیان چندین طرح عملیاتی و انتظامی را به مرحله اجرا گذاشتند.

این مقام مسئول افزود: در عملیاتی که شب گذشته انجام شد، ماموران خودروی سواری سمند را که قصد داشت در پوشش خانواده با ورود به اصفهان مقادیری قابل توجه مواد مخدر را منتقل کند شناسایی و متوقف کردند.

«سردار آقاخانی» بیان داشت: ماموران در بازرسی از خودروی متوقف شده مقدار ۸ کیلو گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه را کشف و ۴ متهم را دستگیر کردند.

رئیس پلیس استان اصفهان با اشاره به اینکه هر چهار متهم به‌همراه پرونده و مواد کشف شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، عنوان داشت: قاچاقچیان سعی می‌کنند از شیوه‌های مختلفی برای رسیدن به مقاصد شوم خود استفاده کنند که در این راه متاسفانه حتی به نزدیکان و خانواده خود نیز رحم نکرده و آنان را هم قربانی تبهکاری‌های خود می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در این زمینه پلیس تاکنون با عملیات‌های هماهنگ و ضربتی موفقیت‌های خوبی کسب کرده و تمام نقشه‌های آنان را که هدفی جزء منافع غیر قانونی و نابودی یک جامعه ندارند نقش بر آب کرده و آنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز