خبرگزاری کار ایران

سردار ساجدی نیا خبر داد:

توقیف ۱۰۰۰ واحد صنفی مالخر

asdasd

طرحهای امسال پلیس آگاهی برای مقابله با مالخران اثر گذار بود و همچنان این طرح ادامه خواهد یافت. امسال با بیش از ۱۰۰۰ واحد صنفی در رابطه با طرح برخورد با مالخران برخورد و آن‌ها توقیف شدند.

ایلنا: فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس در ۶ ماه گذشته اقدامات خوبی را برای شناسایی و انهدام باندهای مجرمانه به خصوص شبکه‌های سرقت مسلحانه، تجاوز به عنف و سایر سرقت‌ها انجام داده است. طی این مدت ۱۶۰ باند در ۱۲ موضوع مختلف شناسایی و با آن‌ها برخورد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین ساجدی نیا در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس آگاهی در جمع خبرنگاران گفت: در ارتباط با تجاوز به عنف، سرقت مسلحانه و سایر سرقت‌ها، روند وقوع کاهش یافته و از سوی دیگر شاهد افزایش کشف در تهران هستیم. در طی این مدت ۶ مورد سرقت مسلحانه در تهران رخ داد که با تلاش کاراگاهان پلیس اعضای این باند‌ها شناسایی و دستگیر شدند. همچنین امسال ۳ مورد گروگانگیری داشتیم که تمام آن‌ها با کشف همراه بود. طی ۴ سال گذشته ۹۹ درصد گروگان‌ها زنده تحویل خانواده‌هایشان شدند.

وی افزود: پلیس در ۶ ماه گذشته اقدامات خوبی را برای شناسایی و انهدام باندهای مجرمانه به خصوص شبکه‌های سرقت مسلحانه، تجاوز به عنف و سایر سرقت‌ها انجام داده است. طی این مدت ۱۶۰ باند در ۱۲ موضوع مختلف شناسایی و با آن‌ها برخورد شد.

رئیس پلیس تهران بزرگ در ادامه از انهدام دو باند تجاوز به عنف در پایتخت خبر داد و گفت: مته‌مان این باند‌ها پس از تحقیقات تحویل مراجع قضایی شدند.

ساجدی نیا در ادامه به طرح مبارزه با مالخران اشاره کرد و گفت: طرحهای امسال پلیس آگاهی برای مقابله با مالخران اثر گذار بود و همچنان این طرح ادامه خواهد یافت. امسال با بیش از ۱۰۰۰ واحد صنفی در رابطه با طرح برخورد با مالخران برخورد و آن‌ها توقیف شدند.

وی در پایان تاکید کرد: طرحهای امنیت محله محور همچنان ادامه خواهد یافت و در ۶ ماه دوم امسال برخورد با اراذل و اوباش، سرقت‌ها و مواد فروشان خرد و کلان جزو اولویتهای پلیس است.

وی تاکید کرد: همکاری مردم با پلیس ۱۱۰ و ارائه گزارش در مورد آسیبهای موجود در شهر می‌تواند باعث افزایش امنیت در جامعه شود.

ساجدی نیا خاطر نشان کرد: کیف قاپی، سرقت منزل، خفتگیری، زورگیری و سوء استفاده از نام و لباس پلیس از جمله جرائمی است که با هوشیاری مردم می‌توانیم شاهد کاهش وقع آن‌ها باشیم. سرقت منزل امسال در حالی کاهش داشته که میزان وجوهات سرقتی با افزیش روبرو بوده است. مردم نباید پول و طلا را به میزان زیاد در خانه نگهداری کنند.

وی با اشاره به استفاده برخی تبهکاران از عنوان و یا لباس پلیس خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی از شهروندان به راحتی در برابر ماموران قلابی تمکین می‌کنند این درحالی است که پلیس بار‌ها هشدار داده در مواقع روبرو شدن با ماموران، حتما از آن‌ها کارت شناسایی و یا حکم ماموریت بخواهید همچنین در صورت مشکوک شدن به ماموران موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز