خبرگزاری کار ایران

سردار‌زاده کمند خبر داد:

کمترین تعداد شهدای نیروی انتظامی در سال ۹۱

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۹۰

بدلیل اقدامات پیشگیرانه این موسسه چون تولید جلیقه‌های ضد گلوله و استفاده از آن، در سال ۹۱ نسبت به سنوات گذشته با وجود افزایش ماموریت‌ها و عملیات‌های انجام شده در ناجا، کمترین تعداد شهدا را داشتیم و این نشانگر فعالیت‌های موثر موسسه بیمه امید و سایر دست اندرکاران بنیاد تعاون ناجا، است.

ایلنا: جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به اینکه موسسه بیمه امید توانسته با ارائه کیفی‌ترین خدمات سرآمد بیمه‌های نیروهای مسلح و بهترین موسسه میان موسسات بیمه‌ای کشور باشد، گفت: بدلیل اقدامات پیشگیرانه این موسسه در سال ۹۱ با وجود افزایش ماموریت‌ها کمترین تعداد شهدا را داشتیم.

به گزارش ایلنا، سردار «محمد جواد‌زاده کمند» در همایش «توسعه و گسترش بیمه‌های مسئولیت، مهندسی و آتش سوزی» ضمن تبریک ایام خجسته ماه شعبان و به خصوص ولادت امام زمان (عج)، به ویژگی‌های منتظران در عصر غیبت اشاره کرد و گفت: شناختن و شناساندن امام زمان در زمان غیبت، ایمان به ظهور، اخلاص در نیت و مطیع محض نائب امام غایب بودن، همگی از شاخص‌های فرد منتظر است.

وی با اشاره به اینکه انتظار، حرکت آفرین است، اظهار داشت: امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را بر پایه انتظار بنا کرد و امروز پس از گذشت ۳۴ سال، این انقلاب همواره در عرصه‌های مختلف به قله‌های زیادی رسیده است.

زاده کمند با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در سال ۹۱ توانست با تکیه بر همت همه کارکنان خود امن‌ترین سال در طول ۳۴ سال عمر با برکت این نظام را رقم بزند، گفت: در امتداد این راه، برقراری امنیت به دور از هرگونه تنش را در انتخابات سال ۹۲ شاهد بودیم در حالیکه دشمنان همواره در تلاش بودند تا حضور مردم را کمرنگ کرده و با ایجاد ناامنی مانع بروز حماسه سیاسی شوند.

وی ادامه داد: انتخابات امسال هم از نظر شور و شعور مردم و هم از جهت امنیت مثال زدنی بود؛ باید بدانیم خون با برکت شهیدان و ایثار جانبازان پشتوانه این انقلاب و نظام است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه نیروی انتظامی، سازمانی انسان محور و همچنین دارای سرمایه اجتماعی یعنی مردم است، اذعان داشت: امروز نظارت‌های بالا دستی ناجا، بر نشاط و روحیه بالای کارکنان این مجموعه در تمامی رده‌ها معترف هستند و این افزایش نشاط هر سال نسبت به سال گذشته مرهون تلاش‌ها و برنامه‌های بنیاد تعاون طی یک دهه گذشته است.

این مقام ارشد انتظامی افزود: بنیاد تعاون به خصوص موسسه بیمه امید توانسته با ارائه کیفی‌ترین خدمات، جایگاه خاصی را به خود اختصاص دهد، بطوریکه امروز بیمه امید سرآمد بیمه‌های نیروهای مسلح و بهترین موسسه میان موسسات بیمه‌ای کشور است؛ ما نیز بر اساس چشم انداز این بنیاد و موسسه بدنبال همین امر بودیم.

وی ادامه داد: امروز و در این همایش سه موضوع گسترش بیمه‌های مسئولیت، مهندسی و آتش سوزی مد نظر قرار گرفته و امیدواریم این سه مهارت نیز سازماندهی شده تا بتوان در کوتاه‌ترین زمان آن را عملیاتی کنیم.

زاده کمند با بیان اینکه تعریف عرصه‌های جدید باید متناسب با ارتقاء سازمان باشد و این یک ضرورت است، تصریح کرد: حضور در عرصه‌های نو باعث ارتقاء جایگاه و پویایی این موسسه می‌شود؛ موسسه بیمه امید باید حتی جلو‌تر از توسعه سازمان به ارائه خدمت بپردازد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا خاطرنشان کرد: انتظار ما از این موسسه، سودآوری مادی نیست بلکه خدمات سهل و آسان و اقدامات پیشگیرانه سودی است که از موسسه بیمه امید انتظار داریم.

وی ادامه داد: بدلیل اقدامات پیشگیرانه این موسسه چون تولید جلیقه‌های ضد گلوله و استفاده از آن، در سال ۹۱ نسبت به سنوات گذشته با وجود افزایش ماموریت‌ها و عملیات‌های انجام شده در ناجا، کمترین تعداد شهدا را داشتیم و این نشانگر فعالیت‌های موثر موسسه بیمه امید و سایر دست اندرکاران بنیاد تعاون ناجا، است.

زاده کمند خطاب به مدیران بخش‌های مختلف بنیاد تعاون ناجا و نیز موسسه بیمه امید، اظهارداشت: انتظار ما از شما این است که انگیزه کارکنان را بالا برده و در عرصه‌های جدید، خدمات مناسب ارائه داده و همچنین از ابزارهای ترغیبی و تشویقی در جهت اقدامات پیشگیرانه، کاهش حوادث و صدمات استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز