خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

کشف ۱۲ تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان از ابتدای سال‌جاری

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۴۱

تمامی خرده فروشان موادمخدر شناسایی شده‌اند/ مرزهای زمینی با اقدامات استقراری کنترل و موفقیتهای خوبی نیز حاصل شده اما برای موفقیت کامل در این زمینه نیازمند تجهیزات کنترلی هستیم.

ایلنا: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: امسال ۱۲ تن موادمخدر توسط مأموران انتظامی این استان کشف و ۶۰۰ نفر در در ارتباط با جرائم موادمخدر دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، حمید فهیمی‌راد در نشست این شورا اظهار داشت: مأموران انتظامی استان در سال ۹۱ افزون بر ۴۹ تن انواع موادمخدر کشف کردند که ۷۰ درصد آن‌ها در حوزه جنوب، ۲۳ درصد مرکزی و هفت درصد حوزه شمال استان کشف شده است.

وی بیان کرد: اجرای چندین طرح مختلف از جمله طرح ارتقای امنیت اجتماعی و غیره موفقیت‌های بسیار خوبی را نصیب مأموران انتظامی استان کرده بود به طوری که ۲۷ تن از مجموع کشفیات یادشده در اجرای همین طرح‌ها بدست آمده است.

فهیمی‌راد با بیان اینکه امسال ۱۲ تن موادمخدر توسط مأموران انتظامی استان کشف و ۶۰۰ نفر در ارتباط با جرائم موادمخدر دستگیر شده‌ند، افزود: تمامی خرده فروشان موادمخدر شناسایی شده‌اند و این نیرو آماده اجرای طرح دستگیری و جمع‌آوری آنان است که با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر و تأمین اعتبار لازم به اجرا در خواهد آمد.

همچنین سردار غلام نبی کوهکن، فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان نیز گفت: اقدامات کنترلی در مرز‌ها توسط مرزبانی سبب شده تا ورود موادمخدر به وسیله خودرو کاملاً قطع و قاچاقچیان به صورت کوله‌باری یا با استفاده از شتر اقدام به ورود موادمخدر کنند که آن هم از مسیرهای سخت گذر انجام می‌شود و بیشتر آنان نیز گرفتار مرزبانان مقتدر ایران اسلامی می‌شوند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۳۴ قاچاقچی مسلح در درگیری با مرزبانان جمهوری اسلامی کشته شدند، افزود: امسال نیز در ۴۴ مورد درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در نقطه صفر مرزی، ۱۴ قاچاقچی مسلح به هلاکت رسیدند

فرمانده مرزبانی استان در ادامه، میزان کشفیات سال گذشته مرزبانی استان را ۲۸ تن ذکر کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۹ تن موادمخدر کشف شده است.

کوهکن اظهار داشت: مرزهای زمینی با اقدامات استقراری کنترل و موفقیتهای خوبی نیز حاصل شده اما برای موفقیت کامل در این زمینه نیازمند تجهیزات کنترلی هستیم که امید است در آینده نزدیک از سوی ستاد مبارزه با موادمخدر و مرزبانی کشور تأمین شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز