خبرگزاری کار ایران

آغاز تعویض کارت‌های پایان‌خدمت سال 70 به بعد

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۷۵

دارندگان این کارت‌ها تا اول آذرماه سال‌جاری مهلت دارند تا نسبت به تعویض کارت خود اقدام کنند و بعد از آن کارت‌های قدیمی فاقد اعتبار است.

ایلنا:‌ تمام افرادی که از سال 1370 به بعد خدمتشان به اتمام رسیده می‌توانند از اول خرداد ماه نسبت به تعویض کارت‌شان با مراجعه به پلیس+10 اقدام کنند.

به گزارش ایلنا،،سردار ابراهیم کریمی جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا ازاجرای فاز دوم طرح تعویض کارت‌های قدیمی پایان‌خدمت با کارت هوشمند خبرداد و گفت: کلیه افرادی که از سال 1370 به بعد خدمتشان به اتمام رسیده می‌توانند از اول خرداد ماه نسبت به تعویض کارت‌های قدیمی خود با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) اقدام کنند.

به گفته وی دارندگان این کارت‌ها تا اول آذرماه سال‌جاری مهلت دارند تا نسبت به تعویض کارت خود اقدام کنند و بعد از آن کارت‌های قدیمی فاقد اعتبار است.

وی افزود: فاز اول اجرای این طرح مربوط به دارندگان کارت‌های قدیمی پایان خدمت سال 1385 به بعد بود که از مهرماه سال 91 آغاز و متقاضیان تا پایان همان سال مهلت داشتند تا با مراجعه به این دفاتر برای تعویض کارت خود اقدام کنند.

کریمی درباره تمدید مهلت تعویض کارت‌های مربوط به سال 85 به بعد گفت: دارندگان این کارت‌ها فقط تا اول تیرماه سال‌جاری فرصت دارند تا نسبت به تعویض کارت‌های قدیمی خود اقدام کنند، بدیهی است بعد از این تاریخ، کارت‌های قدیمی از درجه اعتبار ساقط و برای انجام کارهای اداری فاقد اعتبار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز