خبرگزاری کار ایران

کلاهبرداری ۲ میلیارد ریالی با خیانت نمایندگی فروش خودرو

کد خبر : ۶۷۸۲۱

در پی طرح چند شکایت علیه یکی از نمایندگی‌های فروش خودرو مبنی بر کلاهبرداری از متقاضیان خرید اقساطی اتومبیل، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

ایلنا: فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا شرق تهران از دستگیری مسئول یکی از نمایندگی‌های فروش خودرو خبر داد و گفت: این فرد به اتهام کلاهبرداری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، روانه زندان شد.

به گزارش ایلنا، فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا در تشریح این خبر گفت: در پی طرح چند شکایت علیه یکی از نمایندگی‌های فروش خودرو مبنی بر کلاهبرداری از متقاضیان خرید اقساطی اتومبیل، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

آدینه وند اضافه کرد: با اطلاعات بدست آمده و اخذ اظهارات شاکیان مشخص شد، یکی از مسئولان این نمایندگی به منظور تحویل خودرو به مشتریان از آنان چک‌های حامل دریافت و جهت افزایش سود، چک‌های آنان را با چک‌های بی‌اعتبار و یا مدت دار تعویض و با این حیله و نیرنگ باعث مشکلات عدیده‌ای برای خریداران خودرو می‌شد.

وی با اشاره به جابجائی اسناد مالی توسط این کلاهبردار تصریح کرد: پس از جمع آوری مدارک و مستندات کافی متهم دستگیر و پس از تکمیل پرونده با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه تاکنون ۱۲ فقره کلاهبرداری به همین روش انجام داده است خاطر نشان کرد: ارزش کل کلاهبرداری انجام گرفته توسط متهم بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز