خبرگزاری کار ایران

سرکلانتر دهم پلیس پایتخت:

خودروی خون‌آلود دست سارقان زورگیر را رو کرد

کد خبر : ۶۷۵۸۸

مأموران، متهمان را به‌همراه اموال مکشوفه و تحقیقات بیشتر در ارتباط با جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند که بعد از بررسی سوابق آنها مشخص شد آنها سابقه دارند و چندین مرتبه به اتهام شرارت و سرقت بازداشت شده‌اند.

 سرکلانتر دهم پلیس پایتخت از شناسایی و دستگیری باند سارقان زورگیر در خیابان مرتضی‌گرد خبر داد و گفت: خودروی خون‌آلود سرقتی متهمان دست این زورگیران را رو کرد.

به گزارش ایلنا به ‌نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، امیر نوری با اشاره به شناسایی و دستگیری باند سارقان زورگیر محله «‌مرتضی‌گرد» تهران به تشریح جزئیات پرونده متهمان پرداخت.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح امنیت محله‌محور، مأموران گشت کلانتری 171 هنگام گشت‌زنی در یکی از خیابان محله «مرتضی گرد» بودند که به خودروی سواری ام. وی.ام سورمه‌ای رنگی که روی شیشه‌های آن آغشته به خون بود، مشکوک شدند.

نوری عنوان کرد: مأموران بعد از استعلام از مرکز پیام متوجه شدند خودروی مذکور در تاریخ دوم اردیبهشت‌ماه از حوزه استحفاظی کلانتری 152 به سرقت رفته است و با اعلام مالباخته، مأموران در پی سارق یا سارقین بودند.

وی افزود: مأموران این یگان بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شدند و در تحقیقات بیشتر دریافتند، شیشه‌های منزلی که خودرو در جلوی آن پارک شده است نیز خون‌آلود است و در ادامه مأموران از آنجایی که احتمال می‌دادند در خانه اتفاق ناگواری افتاده باشد؛ بلافاصله مراتب را به‌صورت تلفنی به مقام قضایی گزارش کرده و هماهنگی‌های لازم را برای ورود به منزل انجام دادند.

سرکلانتر دهم اذعان داشت: پس از صدور دستور ورود به منزل، مأموران ضمن رعایت موازین شرعی و قانونی در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی وارد منزل شده و مشاهده کردند که دو زن و مرد جوان در منزل حضور داشته و سرگرم مصرف شیشه هستند.

مأموران با مشاهده این وضعیت بلافاصله متهمان را دستگیر و از آنان یک قبضه قمه خون‌آلود کشف کردند. در بازجویی‌های ابتدایی متهمان اعتراف کردند که خودرو را دوم اردیبهشت‌ماه سال جاری از محدوده خانی‌آباد بعد از ضرب و شتم راننده خودرو به سرقت برده و متواری شدند.

نوری در پایان تصریح کرد: مأموران، متهمان را به‌همراه اموال مکشوفه و تحقیقات بیشتر در ارتباط با جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند که بعد از بررسی سوابق آنها مشخص شد آنها سابقه دارند و چندین مرتبه به اتهام شرارت و سرقت بازداشت شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز