خبرگزاری کار ایران

از سوی مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا؛

آخرین وضعیت جاده های کشور اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۰۹

محورهای فیروزکوه، کندوان، قزوین - کرج، قزوین - زنجان، آزادراه قم محدوده نعلبندان و مریوان - سنندج در استان کردستان دارای کولاک شدید و یخبندان است که تردد در این محور‌ها فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

ایلنا: مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا از بارش برف و باران و کولاک شدید در سطح جاده‌های کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا اعلام کرد: برابر گزارش‌های دریافتی از پلیس راه استانهای کشور بارش برف در بیشتر محورهای استانهای اصفهان، تهران، البرز، گلستان، خراسان شمالی، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، قم، گیلان، مازندران، فارس، کردستان، کرمانشاه، سمنان و مرکزی موجب کندی حرکت وسایل نقلیه شده است.

بر اساس این گزارش، بارش باران نیز در تمامی محورهای استانهای فارس، همدان، یزد و کردستان موجب لغزندگی معابر شده است.

همچنین محورهای فیروزکوه، کندوان، قزوین - کرج، قزوین - زنجان، آزادراه قم محدوده نعلبندان و مریوان - سنندج در استان کردستان دارای کولاک شدید و یخبندان است که تردد در این محور‌ها فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

بر اساس گزارش مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا محورهای هراز در محدوده امامزاده هاشم، محور اسالم به خلخال و جاده فرعی تهم به چورزق در استان زنجان مسدود است.

این مرکز همراه داشتن تجهزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ و رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه را به تمام رانندگان توصیه می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز