خبرگزاری کار ایران

نادر قاضی پور:

ناجا برای حفاظت از اموال عمومی بیشتر تلاش کند

asdasd
کد خبر : ۳۹۵۰۸

ما توقعمان از نیروی انتظامی این است که کنترل بیشتر امنیت شهر ها و روستاها را تامین کند و این که چند نفر به راحتی بتوانند کابل های مخابرات را به سرقت ببرند برای مردم پذیرفتنی نیست.

ایلنا: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم گفت: سرقت کابلهای تلفن نشانه عدم نظارت مخابرات و ناجا بر محل وجود کابل‌ها است و اینکه چند نفر به راحتی بتوانند کابل‌های مخابرات را به سرقت ببرند برای مردم پذیرفتنی نیست.

نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه در مجلس نهم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به سرقت کابل‌های تلفن و برق گفت: چندین سال است که در روستاهای کشور کابلهای برق و تلفن به سرقت می‌رود اما صدایش در نمی‌آمد حال شنیده ایم که این سرقت به تهران رسیده است و همه متوجه شده‌اند که چنین سرقتی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی باید کنترل بیشتری داشته باشد چرا که می‌توان به راحتی محل فروش این کابل‌ها را شناسایی کرد و معلوم است که این کابل‌ها در چه مراکزی به فروش می‌رسد.

نماینده ارومیه ادامه داد: ناجا برای حفاظت از اموال عمومی تلاش بیشتری کند و با شناسایی این عوامل و برخورد شدید با آن‌ها راه را بر سرقت‌های بعدی ببندد و با نظارت دقیق‌تر جلوی این کار را بگیرد و همچنین باید قانون اشد مجازات برای این اقدام وضع شود.

وی تاکید کرد: مخابرات هم که به بخش خصوصی واگذار شده است در ارتباط با ایجاد خطوط تلفن در برخی روستا‌ها اقدامی نمی‌کند و می‌گوید تحریم هستیم و کابل نداریم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم افزود: برخورد با اراذل و اوباش و کسانی که اقدام زورگیری می‌کنند از سوی ناجا برای ایجاد امنیت لازم است ولی باید از اقدامات این افراد که به راحتی کابل‌ها را به سرقت می‌برند جلوگیری شود چرا که سرقت کابل زمان می‌برد و سرقتی نیست که در زمان کوتاه انجام شود.

قاضی‌پور اظهار داشت: ما توقعمان از نیروی انتظامی این است که کنترل بیشتر امنیت شهر‌ها و روستا‌ها را تامین کند و اینکه چند نفر به راحتی بتوانند کابل‌های مخاربرات را به سرقت ببرند برای مردم پذیرفتنی نیست.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز