خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان خبر داد؛

کشف ۲۲۲کیلو گرم موادمخدر در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۵۰

مأموران انتظامی شهرستان میناب نیز روزگذشته حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودرو که بصورت بلاصاحب‌‌ رها شده بود مشکوک و در بازرسی از آن ۴۲ کیلو و ۵۸۰ گرم هروئین کشف و ضبط کردند.

ایلنا: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان از کشف ۲۲۲ کیلو و ۵۸۰گرم انواع موادمخدر در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سید احمد خدایی در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان حاجی آباد صبح امروز در حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو مشکوک و دستور توقف دادند، که راننده بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار نموده که پس از تعقیب و گریز مسیر طولانی، راننده عرصه را به خود تنگ دیده خودرو را‌‌ رها و از محل متواری که در بازرسی از خودرو ۱۶۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان افزود: مأموران انتظامی شهرستان میناب نیز روزگذشته حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودرو که بصورت بلاصاحب‌‌ رها شده بود مشکوک و در بازرسی از آن ۴۲ کیلو و ۵۸۰ گرم هروئین کشف و ضبط کردند.

سرهنگ خدایی خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس طی عملیاتی دیگر در روز گذشته به یک دستگاه خودرو مشکوک و متوقف و در بازرسی از آن ۲۰کیلو گرم حشیش کشف و در این راستا ۲ نفر از قاچاقچیان و سودا گران مرگ را دستگیر کردند.

وی یادآور شد: مواد مخدر مکشوفه به همراه خودرو به پلیس مبارزه با مواد مخدر انتقال و مته‌مان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز