خبرگزاری کار ایران

از سوی پلیس راهور ناجا؛

محدودیت‌های ترافیکی روز شنبه در تهران اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۳۴۰۱۶

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۲ روز شنبه ۱۶دیماه از رودهن در محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۳۰: ۱۴ الی ۲۲ از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه مجاز خواهد بود.

ایلنا: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، در پی تعطیلی روز شنبه در سطح استان تهران با انتشار اطلاعیه‌ای محدودیت‌های ترافیکی محورهای سطح استان را با هدف افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، در اطلاعیه شامگاه پنجشنبه پلیس راهور ناجا بر ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۶دیماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس تأکید شده است.

در این اطلاعیه ضمن تأکید بر تداوم ممنوعیت تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس، همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۳ روز شنبه ۱۶ دیماه از کرج به سمت مرزن آباد نیز ممنوع اعلام شده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۳ از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

بنابر این گزارش، در محور هراز نیز تردد تمامی تریلر‌ها کماکان ممنوع بوده و رفت و آمد تمامی کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ الی ۲۳ روز چهارشنبه ۱۳ دیماه و از ساعت ۶ الی ۲۳ روزهای جمعه و شنبه ۱۵ و ۱۶ دیماه از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است؛ تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۲ روز شنبه ۱۶دیماه از رودهن در محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۳۰: ۱۴ الی ۲۲ از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه مجاز خواهد بود.

در محور دماوند نیز تردد تمامی تریلر‌ها به استثنای حاملان سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴الی ۲۳ روز چهارشنبه ۱۳ دیماه و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۳ روزهای جمعه و شنبه ۱۵ و ۱۶ دی ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

اطلاعیه مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین تصریح ساخته است که تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ الی ۲۲ روزهای جمعه و شنبه ۱۵و ۱۶ دی ماه در محورهای قدیم رشت قزوین و بالعکس ممنوع است.

به گزارش ایلنا، کارگروه ملی و کمیته هماهنگی مواقع اضطرار استان تهران در پی افزایش آلودگی هوای تهران و ادامه پایداری جوی و به منظور جلوگیری از تشدید آلودگی هوا، تمامی مدارس، مراکز آموزش عالی، دانشگاه‌ها، ادارات، وزارتخانه‌ها، نهاد‌ها و مؤسسات دولتی و عمومی و بانک‌ها به جز مراکز درمانی، اورژانس و آتش نشانی در استان را تعطیل اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز