خبرگزاری کار ایران

سرهنگ خسروی در گفت‌‌وگو با ایلنا؛

هیچ خودرویی بدون زنجیر چرخ اجازه ورود به جاده را ندارد

asdasd
کد خبر : ۳۳۸۶۷

تاکید همیشگی ما بر همراه داشتن زنجیر چرخ و کلیه لوازم زمستانه هنگام سفر است و هیچ خودرویی بدون همراه داشتن این لوازم اجازه ورود به جاده ها نخواهد داشت.

ایلنا:معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیك پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: پلیس با تخلفات رانندگی در جاده ها به شدت برخورد می کند.

سرهنگ خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به کنترل شدید جاده ها توسط ماموران پلیس گفت: تاکید همیشگی ما بر همراه داشتن زنجیر چرخ و کلیه لوازم زمستانه هنگام سفر است و هیچ خودرویی بدون همراه داشتن این لوازم اجازه ورود به جاده ها نخواهد داشت.

وی افزود: توصیه اکید ما این است که مسافران هنگام سفر از سلامت بخاری خودرو مطمئن باشند و به اندازه لزوم لباس گرم و مواد خوراکی به همراه داشته باشند.

خسروی گفت: مسافران از سفرهای غیر ضروری حتی المقدور خودداری کنند و پیش از حرکت از اطلاعات کامل نسبت به وضعیت جوی جاده ها کسب اطلاع کنند.

وی با اشاره به روز اربعین و تعطیلات پایان هفته گفت: تعطیلات پایان هفته قطعا سفرهای جاده ای را افزایش خواهد داد و پلیس راه بر کنترل جاده ها خواهد افزود و ازر رانندگان عزیز می خواهیم که بیشترین همکاری را با ماموران پلیس راه داشته باشند.

وی تصریح کرد: پلیس با تخلفاتی مانند سرعت غیر مجاز، سبقت غیر مجاز و انحراف به چپ شدیدترین برخورد را خواهد کرد چرا که این تخلفات علاوه بر تهدید سلامت جانی راننده متخلف جان و مال سایرین را نیز به خطر خواهد انداخت.

خسروی ادامه داد: استفاده از تلفن همراه و عدم استفاده از کمربند ایمنی نیز منجر به تصادفات شدید در جاده ها می شود و این ها جزء تخلفاتی است که پلیس هیچ اغماضی نخواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز