خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی نجف آباد خبر داد:

فروش شیره تریاک به جای شیر گاو در یکی از دامداری‌های نجف آباد

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۳۵

در بازدید ماموران از محل، مشخص شد صاحب دامداری محل کسب خود را به مرکز فروش مواد مخدر تبدیل کرده و بجای شیر گاو به مشتریان خود شیره تریاک می‌فروشد.

نجف آباد – ایلنا: در بازدید غیر مترقبه ماموران فرماندهی انتظامی نجف آباد اصفهان از یک دامداری فردی که بجای عرضه شیرگاو اقدام به فروش شیره تریاک می‌کرد دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با اعلام این خبر گفت: ماموران یکی از کلانتری‌های این فرماندهی هنگام گشت زنی در اطراف یزدانشهر از توابع شهرستان نجف آباد به رفت و آمدهایی که به یک دامداری می‌شد مشکوک شدند.

سرهنگ «محمد پرتوی» با اشاره به بازدید ماموران از محل، پس از هماهنگی با مقام قضایی افزود: در این بازدید مشخص شد صاحب دامداری محل کسب خود را به مرکز فروش مواد مخدر تبدیل کرده و بجای شیر گاو به مشتریان خود شیره تریاک می‌فروشد.

این مقام مسئول از دستگیری متصدی دامداری به نام «محمود_ ک» خبر داد و تصریح کرد: در بازرسی از محل مقادیر قابل توجهی سوخته، تفاله و شیره تریاک کشف و ضبط شد.

سرهنگ پرتوی همچنین با اشاره به کشف چند دستگاه موتورسیکلت مسروقه در این عملیات گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز