خبرگزاری کار ایران

احمدی مقدم در همایش ملی پدافند غیرعامل:

پدافند غیرعامل باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۳۳

باید با توسل به راهکارهای غیرمتقارن و نامتقارن خود را در برابر دشمن ایمن کنیم/ نیروی انتظامی باید شرایطی ایجاد کند تا اگر همه جا صدمه دید نیز بتواند به وظیفه خود ادامه دهد.

ایلنا: فرمانده نیروهای انتظامی تهران بزرگ گفت: امروز پدافند غیرعامل باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود و جای تبریک دارد که گام‌های فضاسازی در این عرصه را به خوبی طی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار احمدی مقدم با حضور در همایش ملی پدافند غیرعامل گفت: باید تلاش کنیم تا سیاست‌های ما در زمان حمله دشمن از بین نرود چرا که ابزار‌ها امروز متحول شده و کشور‌ها تلاش می‌کنند تا با استفاده از همه سلاح‌ها اراده ملت‌ها را به تسلیم بکشند.

وی با بیان اینکه معنای پدافند غیرعامل این است که دشمن نتواند اراده خود را تحمیل کند گفت: امروز حمله نظامی هدف نیست نیروی انتظامی و ارتش تیر خلاصی برای دشمن است چرا که در فشارهای رسانه‌ای دشمن نیروی نظامی نقش ویژه‌ای دارد.

احمدی مقدم با تاکید بر اینکه پدافند غیرعامل باید در برابر قدرت دشمنان هدفمند باشد گفت: امروز پدافند غیرعامل به یک فرهنگ عمومی باید تبدیل شود این جای تبریک دارد که گام‌های برای فضای سازی در این عرصه برداشته شده است.

وی با بیان اینکه اقدامات پدافند غیر عامل منحصر به حمله نظامی دشمن نخواهد بود گفت: نیروی انتظامی باید شرایطی ایجاد کند تا اگر همه جا صدمه دید نیز بتواند به وظیفه خود ادامه دهد.

احمدی مقدم در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: باید با توسل به راهکارهای غیرمتقارن و نامتقارن خود را در برابر دشمن ایمن کنیم. بنابراین معتقدیم کارهای ارزنده‌ای در نیروی انتظامی در حوزه پدافند غیر عامل صورت گرفته است بنابراین نگاه عجولانه ممکن است موجب به هدر رفتن منابع ما گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز