خبرگزاری کار ایران

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی خبر داد؛

افزایش دانشجویان دافوس از ۳۰ نفر به ۸۰ نفر

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۰۷

هم اکنون سالانه ۸۰ نفر دانشجوی دافوس، جذب این دانشکده می‌شوند اما هدف گذاری ما جذب سالانه ۱۰۰ نفر دانشجو می‌باشد که برای رسیدن به این هدف اقدامات و هماهنگی‌ها لازم انجام شده است.

ایلنا: فرمانده دانشگاه علوم انتظامی از جذب سالانه ۸۰ نفر دانشجو در دانشکده فرماندهی و ستاد خبرداد و گفت: هدف گذاری ما جذب سالانه ۱۰۰ نفر دانشجو می‌باشد که برای رسیدن به این هدف، اقدامات و هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

به گزارش ایلنا، سردار عصار در مراسم اختتامیه دوره ۱۸ و افتتاحیه دوره ۲۰ دانشجویان دانشکده فرماندهی و ستاد دانشگاه علوم انتظامی، گفت: نیروی انتظامی با توجه به گستره ماموریتی که برعهده دارد، نیازمند تربیت فرماندهانی است که قادر باشند در عرصه‌های مختلف در راستای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و سلسله مراتب فرماندهی ناجا، ماموریت‌های خود را به خوبی انجام دهند.

وی یادآور شد: این فرماندهان، آنچه را که در دانشکده دافوس می‌آموزند، پس از فارغ التحصیلی در شهرستان و استان‌های محل خدمت خود به مرحله اجرا در می‌آورند.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی، بهره گیری از دروس متناسب، به روز بودن علوم ارائه شده، استفاده از اساتید صاحب نظرو بهره گیری از آموزه‌های بصیرتی را از اقدامات اجرا شده در این دوره عالی دانست.

وی، همچنین اجرای مطالعات گروهی و سفرهای علمی برای این فرماندهان را یادآور شد.

سردار عصار تصریح کرد: روسای گروه‌های آموزشی ما از فرماندهان عالی رتبه نیروی انتظامی می‌باشند و علاوه براینکه مدیریت تحصیلی را در این سازمان برعهده د ارند از بالا‌ترین مقامات اجرایی در نیروی انتظامی به شمار می‌آیند.

وی یادآورشد: فرمانده نیروی انتظامی سردار اسماعیل احمدی مقدمبه موجب فرمان فرماندهی معظم کل قوا، رئیس شورای هماهنگی دافوس می‌باشند و اداره امور دافوس را برعهده دارند.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی، افزایش دانشجویان دافوس از ۳۰ نفر به ۸۰ نفر را یکی از اقدامات دانشکده فرمانده و ستاد طی سالهای اخیر عنوان کرد و افزود: هم اکنون سالانه ۸۰ نفر دانشجوی دافوس، جذب این دانشکده می‌شوند اما هدف گذاری ما جذب سالانه ۱۰۰ نفر دانشجو می‌باشد که برای رسیدن به این هدف اقدامات و هماهنگی‌ها لازم انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز