خبرگزاری کار ایران

سفر زائران ایرانی به عمره ۲۱ روزه شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۷۳

از امروز زائرانی که وارد مدینه منوره می‌شوند ۲۱ روزه هستند و در هر دو شهر مدینه و مکه می‌توانند روزه‌های خود را بگیرند و نمازشان کامل است.

ایلنا: همزمان با ماه مبارک رمضان، زائرانی که از امروز وارد مدینه منوره می‌شوندطول مدت سفر آنان ۲۱ روز است و در هر دو شهر مدینه و مکه می‌توانند روزه‌های خود را بگیرند و نمازشان کامل است.

به گزارش ایلنا، زائرانی که از روز گذشته وارد مکه مکرمه شدند زائرانی هستند که سفرشان ۱۶ روزه است و در مکه مکرمه قصد ده روزه می‌کنندو باید نمازشان را کامل بخوانند و با شروع ماه مبارک رمضان روزه‌هایشان را بگیرند.

همچنین از امروز زائرانی که وارد مدینه منوره می‌شوند ۲۱ روزه هستند و در هر دو شهر مدینه و مکه می‌توانند روزه‌های خود را بگیرند و نمازشان کامل است.

همه ساله با فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان کاروان‌هایی که برای عمره مفرده در این ایام به سرزمین وحی مشرف می‌شوند، با برنامه ریزی سازمان حج و زیارت و نظارت بعثه مقام معظم رهبری برای جلوگیری از اشکال در روزه عمره گزارانی که علاقه مندند در این سرزمین روزه داری را تجربه کنند با افزایش روزهای سفر از ۱۲ روز به ۱۶ و ۲۱ روز این امکان را برای زائران بیت الله الحرام و مسجد نبوی فراهم می‌کنند.

تاکنون ۵۰۰ هزار زائر ایرانی به سرزمین وحی سفر کرده‌اند که حدود ۴۷۰ هزار نفر از این تعداد به کشورمان بازگشته‌اند و هم‌اینک بیش از سی‌هزار نفر عمره‌گزار ایرانی در عربستان حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز