خبرگزاری کار ایران

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره):

ایجاد هسته‌های مردمی در سوریه، راهی برای حل مشکلات مردم این کشور است

کد خبر : ۶۷۶۴۰

تشکیل هسته‌های مردمی به منظور همدردی با مردم حادثه دیده در سوریه و ارائه کمکهای مادی و معنوی و ایجاد همبستگی میان مردم و حل مسائل امنیتی و معیشتی مردم و کمک به دولت نقش موثری داشته باشد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تشکیل هسته‌های مردمی از افراد معتمد در سوریه با توجه به شرایط غیرعادی و بحرانی موجود در این کشور، می‌تواند نقش موثری در حل مشکلات فعلی مردم مظلوم سوریه ایفا کند.

به گزارش ایلنا، حسین انواری در دیدار با عدنان محمود، سفیرکشور سوریه و تعدادی از خانواده‌های شهدای سوریه و رئیس موسسه میهن پرستی این کشور، با بیان اینکه شرایطی که در سوریه حاکم شده، به عنوان صحنه آزمایش برای مردم این کشور است، گفت: حضرت زینب (س) به عنوان الگویی است که با وجود سختی‌ها در جریان کربلا و بعد از آن و اسارت‌ها، با داشتن روحیه‌ای بالا و توکل به خداوند، صبر جمیل را آموزش می‌دهد؛ اکنون شهادت عزیزان شما امتحان بزرگی است که خداوند در مقابل آن، با صبر و استقامت و از دست ندادن ایمان راسخ شما پاداش بزرگی به آن خواهد داد.

وی ادامه داد: چنانچه این ایثارگری و فداکاری‌ها نباشد، جامعه انسانی نورانیت نخواهد داشت و خداوند نیز وعده داده است که ظلم پایدار نیست.

وی به دوران ۸ سال دفاع مقدس در جمهوری اسلامی ایران و کشتارهای دسته جمعی و یکپارچه شدن تمامی ابرقدرت‌ها بر علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و یادآورشد: آرامشی که اکنون در جمهوری اسلامی ایران حاکم است و قدرتمندی که این کشور در سطح جهانی دارد، به خاطر صبر و استقامت و خونهایی است که در این راه ریخته شد.

انواری با بیان اینکه مجموعه کشورهای سلطه گر به دنبال محو اسلام در منطقه هستند، اظهار کرد: هر جایی که ندای اسلام سر داده شود، تهاجم و تخریب می‌کنند و برخی از دولت‌ها هم در مقام نوکری آمریکا و صهیونیست‌ها در منطقه بحران آفرینی می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تشکیل خیریه در کشور سوریه، یادآورشد: باید نوع خدمات حمایتی در شرایط بحرانی در کشور سوریه متفاوت با مرحله آرامش و ثبات در این کشور به خانواده شهدای سوریه ارائه شود.

وی با بیان اینکه در این شرایط کنونی نیاز است که فوریت‌ها و اضطرارهای وضع موجود مشخص شود، تاکید کرد: تشکیل هسته‌های مردمی به منظور همدردی با مردم حادثه دیده در سوریه و ارائه کمکهای مادی و معنوی و ایجاد همبستگی میان مردم و حل مسائل امنیتی و معیشتی مردم و کمک به دولت نقش موثری داشته باشد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) بر ارتباط بیشتر خانواده شهدا در سوریه و همدردی آنان با یکدیگر در جهت افزایش قوت آنان تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز