خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نهم به ایلنا خبر داد:

بررسی اعتراضات مربوط به ارز دانشجویی در مجلس

asdasd

مجلس شورای اسلامی به منظور بازدید نمایندگان از حوزه های انتخابیه تعطیل بود و قطعا در هفته جاری موضوع ارز در دستور كار مجلس است و دغدغه های همه کسانی که به نوعی مرتبط با بازار ارز هستند، بررسی می شود.

ایلنا:‌ نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتراضات در رابطه با پرداخت ارز دانشجویی این هفته در دستور کار مجلس قرار می گیرد.

موسوی لارگانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با التهاب بازار ارز و اعتراضات صورت گرفته، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در ارتباط با پرداخت ارز به دانشجویانی که بورسیه هستند صحه گذاشته است و دانشجویانی که در خارج از کشور تحصیل می کنند و تحصیل آنها مورد تایید وزارت خارجه قرار گرفته و بورسیه هستند باید ارز آنها به نرخ ارز مرجع تهیه و تامین شود.

عضو کمیسیون اقتصادی در ارتباط برخی اعتراضاتی که ناشی از التهاب بازار ارز بود، افزود: مجلس شورای اسلامی به منظور بازدید نمایندگان از حوزه های انتخابیه تعطیل بود و قطعا در هفته جاری موضوع ارز در دستور كار مجلس است و دغدغه های همه کسانی که به نوعی مرتبط با بازار ارز هستند، بررسی می شود.

نماینده فلاورجان گفت: در بودجه سال گذشته و امسال موضوع ارز دانشجویی مورد توجه قرار گرفت و مطالبات معترضان به شیوه پرداخت ارز دانشجویی هم بررسی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز