خبرگزاری کار ایران

هژبری:

تاکنون ۵ هزار مربی پرورشی قرانی جذب کرده‌ایم

کد خبر : ۸۷۷۰۷

اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ضرورت دارد که بر اساس تربیت پیش رود و اگر قلم تربیت در راه درستی نباشد لازم است که اصلاح شود.

ایلنا: معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از جذب ۵ هزار مربی پرورشی قرانی در مدارس قرانی ابتدایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، "حسین هژبری" در سومین روز از سی امین اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور که در سالن همایش‌های رازی در دانشگاه علوم پزشکی ایران در حال برگزاری است گفت: اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ضرورت دارد که بر اساس تربیت پیش رود و اگر قلم تربیت در راه درستی نباشد لازم است که اصلاح شود.

وی به کتاب سرمشق تربیت اشاره کرد و افزود: در این کتاب ۱۱۷ آماده و در دسترس همگان قرار گرفته است.

وی مدارس قرانی ابتدایی را یکی از این ۱۱۷ برنامه ذکر کرد و افزود: در مدرسه قرانی ابتدایی برای جهت گیری قران باید چهره قرانی موفق روی کار آید و مجمع حافظان قران تشکیل شود.

هژبری همایش‌های ماهانه و برگزاری اردو‌ها را برای توانمند سازی مربیان پرورشی قرانی کارساز توصیف کرد و افزود: این توانمندی وجود دارد که به تعداد دانش آموزان اردو برگزار کنیم.

به گفته معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش تاکنون ۲۰ میلیون دانش آموز در مسابقات سطح مدرسه شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز اولیا و مربیان برای تربیت خود هزینه نکنند فردا هزینه‌های سنگین‌تری به آن‌ها تحمل می‌شود افزود: روسای آموزش و پرورش بهترین مربیان پرورشی را انتخاب کرده که دو رکن اخلاق و تربیت رمز ماندگاری آنهاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز