خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت‎؛

تجمع معترضین به قانون جدید پرداخت ارز دانشجویی مقابل بانك مركزی

asdasd

معترضین به قانون جدید پرداخت ارز با حمل پلاكاردهای اعتراضی از ساعت 10صبح در مقابل بانك مركزی جمهوری اسلامی تجمع كردند.

ایلنا: تعدادی از دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها در اعتراض به عدم پرداخت ارز دانشجویی به دانشجویانی که بورس دولت نیستند مقابل ساختمان بانک مرکزی تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معترضین به قانون جدید پرداخت ارز با حمل پلاکاردهای اعتراضی از ساعت ۱۰صبح در مقابل بانک مرکزی جمهوری اسلامی تجمع کردند.

یکی از تجمع کنندگان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: روز گذشته مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده بودیم و آقای رسایی نماینده تهران در مجلس خطاب به ما گفت که شما در این وضعیت اقتصادی در اولویت نیستید و چه تضمینی وجود دارد که شما در خارج تحصیل کنید و دوباره برگردید. وی خطاب به خانواده‌های دانشجویان گفت: در شرایط تحریم نباید برای تحصیل به خارج بروید.

بر اساس این گزارش، تجمع کنندگان با نماینده اتاق ارزی نیز گفت‌و‌گوی کوتاهی داشتند و همچنین از دولت نیز به آن‌ها اطلاع داده شد که نمایندگان آن‌ها با نماینده دفتر ریاست جمهوری در ارتباط با مشکلات ارزی صحبت کنند.

گفته می‌شود که دانشجویان خارج از کشور به دلیل عدم پرداخت ارز توسط بانک مرکزی وضعیت مناسبی ندارند و در شرایط سختی قرار گرفته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز