خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد؛

آغاز توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از امروز

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۳۷

آزمون ارشد ناپیوسته سال 92 در روزهای 9، 10 و 11 خرداد در سراسر کشور برگزار خواهد شد و نتایج این آزمون در نیمه شهریورماه اعلام خواهد شد.

ایلنا: رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 11 صبح امروز یکشنبه 5 خرداد آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر اقبالی در نشست خبری که امروز صبح در محل محل مرکز آزمون برگزار شد گفت:‌ تمامی داوطلبان می توانند کارت ورود به جلسه خود را از روی سایت مرکز آزمون دریافت کنند و توصیه می شود به داوطلب به مندرجات کارت شخصی خود دقت لازم را مبذول دارد تا در صورت وجود نقص در کارت داوطلب از فردا دوشنبه 6 خرداد به باجه های رفع نقص مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه در تهران برای رفع نقص داوطلبان دو باجه خواهران و برادران در نظر گرفته شده است افزود: باجه رفع نقص برادران در واحد علوم و تحقیقات و باجه رفع نقص خواهران در دانشکده مدیریت واحد جنوب مستقرند.

به گفته اقبالی داوطلبان شهرستانی برای رفع نقص باید به حوزه هایی که جهت آزمون خود انتخاب کرده اند مراجعه کنند.

رئیس مرکز آزمون همچنین در مورد زمان رفع نقص تصریح کرد: زمان رفع نقص کارت ورود به جلسه از فردا 6 خرداد آغاز و تا چهارشنبه 8 خرداد ادامه خواهد داشت که متقاضیان می توانند در نوبت صبح از ساعت 9 الی 13 و بعدازظهر از ساعت 14 الی 17 مراجعه کنند.

وی یادآور شد: آزمون ارشد ناپیوسته سال 92 در روزهای 9، 10 و 11 خرداد در سراسر کشور برگزار خواهد شد و نتایج این آزمون در نیمه شهریورماه اعلام خواهد شد.

اقبالی با اشاره به اینکه رشته شهرها در این دوره از آزمون حدود 50 درصد افزایش داشته است افزود: همچنین رشته محل ها به بیش از 3 هزار محل رسیده است و به همین میزان نیز ظرفیت در این دوره از آزمون رشد داشته و به 70 هزار رسیده است.

وی به شرکت بیش از 600 هزار نفر در آزمون ارشد سال 92 اشاره کرد و افزود: از این تعداد 57 درصد را مردان و 43 درصد را زنان تشکیل می دهند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد افزود: بیشترین گروه آموزشی که در آزمون ارشد سال 92 سهم دارند گروه های علوم انسانی با حدود 60 درصد داوطلبان است و کمترین مربوط به گروه پزشکی با حدود یک درصد است.

به گفته اقبالی رشته هایی که بیشترین داوطلب را به خود اختصاص داده اند به ترتیب مجموعه حقوق، حسابداری و مهندسی عمران هستند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز