خبرگزاری کار ایران

نوآموزان تهرانی از ۱۵ خرداد ثبت نام می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۹۳

امتحانات دانش آموزان مقطع ابتدایی تا ۱۲ خرداد ماه به پایان می‌رسد و پس از آن والدین دانش آموزان کلاس اولی می‌توانند اقدام به ثبت نام دانش آموزان در مدارس مورد نظرشان کنند.

ایلنا: معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران از پایان امتحانات دانش آموزان ابتدایی شهر تهران تا ۱۲ خردادماه و آغاز ثبت نام دانش آموزان کلاس اولی از ۱۵ خرداد ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرناز بیگی با بیان این مطلب گفت: امتحانات دانش آموزان مقطع ابتدایی تا ۱۲ خرداد ماه به پایان می‌رسد و پس از آن والدین دانش آموزان کلاس اولی می‌توانند اقدام به ثبت نام دانش آموزان در مدارس مورد نظرشان کنند.

وی افزود: البته پیش ثبت نام اولیه دانش آموزان کلاس اول داخل محدوده از اول اردیبهشت ماه شروع شده است اما ثبت نام نهایی پس از سنجش سلامت دانش آموزان و دریافت شناسنامه سلامت از ۱۲ خرداد ماه به بعد انجام می‌شود.

بیگی تصریح کرد: دانش آموزان پایه‌های میانی نیازی به حضور والدین برای ثبت نام ندارند و مدیران مدارس خود اقدام به ثبت نام دانش آموزان می‌کنند.

همچنین ثبت نام دانش آموزان کلاس اولی شهرستان‌های تهران نیز پس از سنجش آمادگی تحصیلی نوآموزان از ۱۵ خرداد ماه آغاز می‌شود.

به گفته رحیم زمانی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، در حال حاضر ۵۱ پایگاه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان دایر شده است و والدین می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌ها اقدام به دریافت شناسنامه سلامت برای دانش آموزان کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز