خبرگزاری کار ایران

حضور دانشگاه‌ها و نشریات تخصصی در جشنواره مد و لباس فجر

کد خبر : ۴۰۵۸۴

جشنواره مد و لباس فجر فرصت مناسبی برای تعامل بیشتر طراحان تولیدکنندگان و اهالی رسانه برای پیشبرد سطح کیفی مد و لباس در چهارچوب الگوهای اسلامی و ایرانی در کشور است.

ایلنا: دبیر دومین جشنواره مد و لباس فجر گفت: دانشگاه‌ها و نیز نشریات تخصصی در جشنواره مد و لباس فجر با ارائه آثار و مقالات متعدد حضور خواهند داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی مد و لباس، نشست هم اندیشی مدیران دومین جشنواره مد و لباس فجر و نمایندگان نشریات تخصصی این حوزه در محل دبیرخانه جشنواره برگزار شد.

در این نشست نمایندگان رسانه‌ها با استقبال از برگزاری این جشنواره، حضور در جشنواره را فرصتی برای افزایش سطح اطلاع رسانی در این حوزه برشمردند.

همچنین در این نشست، حمید قبادی، دبیر جشنواره با اعلام آمادگی جشنواره برای در اختیار گذاشتن فضای رایگان برای حضور نشریات گفت: جشنواره مد و لباس فجر فرصت مناسبی برای تعامل بیشتر طراحان تولیدکنندگان و اهالی رسانه برای پیشبرد سطح کیفی مد و لباس در چهارچوب الگوهای اسلامی و ایرانی در کشور است.

دبیر دومین جشنواره مد و لباس فجر گفت: جشنواره مد و لباس فجر همانند پلی ارتباطی میان طراحان و تولیدکنندگان عمل می‌کند.

وی با اشاره به روند رو به افزایش اهمیت مد و لباس در میان اقشار مختلف جامعه گفت: در تلاش هستیم تا تمام آثار ارائه شده در بخش فروش جشنواره کد شیما دریافت کنند و از مهم‌ترین ویژگی‌های این شناسه ارائه اطلاعات کامل به مخاطبان درباره طرح و لباس است.

وی افزود: دانشگاه‌ها به عنوان یکی از ارکان اصلی جامعه، در جشنواره مد و لباس فجر با ارائه آثار و مقالات متعدد حضور خواهد داشت.

وی با اشاره به رسالت نشریات در افزایش سطح اطلاع رسانی در این حوزه تصریح کرد: نشریات می‌توانند با رعایت اصول جشنواره، در بخشهای مختلف حضور داشته باشند و به اطلاع رسانی بپردازند.

دومین جشنواره مد و لباس فجر دهم تا بیستم اسفند در تهران و ۵ استان دیگر همزمان برگزار می‌شود. مهلت ارسال و ارائه آثار و همچنین ثبت نام تا ۲۰ بهمن است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز