خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای آموزش پزشکی تخصصی وزارت بهداشت؛

اعلام نتایج بررسی مدارک و کارت آزمون پذیرش دستیاری فوق‌تخصصی

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۸۷

دریافت کارت ورود به آزمون در تاریخ ۱۰ و۱۱ بهمن از طریق سایت اینترنتی ثبت‌نام آزمون برای افراد واجد شرایط قابل دریافت است.

ایلنا: دبیر شورای آموزش پزشکی تخصصی وزارت بهداشت گفت: نتایج بررسی مدارک اولیه و انتخاب رشته‌/محل و دریافت کارت ورود به جلسه سی‌امین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق‌تخصصی اعلام شد.

به گزارش ایلنا، امیرمحسن ضیائی با اعلام این خبر افزود: بنابراین متقاضیان شرکت در سی‌امین دوره آزمون پذیرش دستیاری فوق‌تخصصی رشته‌های بالینی می‌توانند با مراجعه به سایت سنجش آموزش پزشکی وضعیت خود را بررسی کنند.

وی ادامه داد: بررسی مدارک متقاضیان از امروز ۴ بهمن در سایت سنجش پزشکی با وارد کردن کد رهگیری امکانپذیر است.

دبیر شورای آموزش پزشکی تخصصی وزارت بهداشت گفت: در صورتی که داوطلبان مدارک لازم را برای رفع نقایص مدارک خود دارند باید مدرک مورد نظر را از طریق‌‌ همان سایت اینترنتی از ۴ بهمن تا ساعت ۲۳ روز شنبه ۷ بهمن ارسال کنند.

وی تصریح کرد: دریافت کارت ورود به آزمون در تاریخ ۱۰ و۱۱ بهمن از طریق سایت اینترنتی ثبت‌نام آزمون برای افراد واجد شرایط قابل دریافت است.

انتخاب رشته - محل و دریافت کارت ورود به جلسه

ضیائی افزود: افراد واجد شرایط باید در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۰ و ۱۱ بهمن با درج کد رهگیری و ورود به پرونده ثبت نامی خود در مورد انتخاب رشته - محل و دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

وی تصریح کرد: داوطلبان با مراجعه به جدول ظرفیت پذیرش دستیار فوق تخصصی می‌توانند در مورد اطلاع و انتخاب اولویت‌های محل آموزش که در سایت سنجش پزشکی اعلام می‌شود اولویت‌های محل آموزش خود را انتخاب کنند.

ضیائی گفت: فقط پس از تکمیل و انتخاب اولویت‌ها، داوطلبان مجاز به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از طریق سایت اینترنتی مورد نظر خواهند بود.

براساس این گزارش ثبت‌نام سی‌امین دوره آزمون دستیاری فوق‌تخصصی ۱۱ آذر آغاز شده و ۱۲ بهمن این آزمون برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز