خبرگزاری کار ایران

به منظور برگزاری جشنواره نان آوران دراسفندماه؛

دانش آموزان نان آور خانواده در حال شناسایی هستند

کد خبر : ۲۹۴۸۴

شناسایی این دانش آموزان در راستای برگزاری جشنواره نان آوران که برگزاری آن در سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ملی» به منظور تقدیر از دانش آموزانی است که در کنار درس خواندن به خرجی و اقتصادی خانواده خود کمک می‌کنند، صورت می‌گیرد.

ایلنا: قائم مقام سازمان دانش آموزی از آغاز شناسایی دانش آموزان نان آور خانواده در شهرستان‌ها خبرداد.

داوود روستایی در گفت و گو باخبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب گفت: شناسایی دانش آموزان شاغل اكنون در مرحله مقدماتی و درسطح شهرستان هاست است و هنوز به مرحله استانی نرسیده است.

وی تصریح کرد: از آبان ماه، کار شناسایی این دانش آموزان در شهرستان‌ها و مناطق مختلف کشور آغاز شده است و بعد از جمع بندی‌های صورت گرفته، تصمیمات در سطح استانی و کشوری اتخاذ می‌شود.

قائم مقام سازمان دانش آموزی ادامه داد: شناسایی این دانش آموزان در راستای جشنواره نان آوران که برگزاری آن در سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ملی» به منظور تقدیر از دانش آموزانی است که در کنار درس خواندن به خرجی و اقتصادی خانواده خود کمک می‌کنند صورت می‌گیرد.

به گفته قائم مقام سازمان دانش آموزی جشنواره نان آوران که چهار ماه برای آن وقت گذشته خواهد شد در اسفند ماه برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز