کد خبر: 1946 A

برای نخستین‌بار در کشور برگزار شد:

ایلنا: جلسات آسیب‌شناسی عمره دانش آموزی سال ۹۰ با ارایه نقطه نظرات مدیر، معاون، روحانی، مربیان کاروان‌ها و دانش آموزان، در تمام استانهای کشور انجام و نتایج حاصله تدوین شد.

ایلنا: با همت ستاد عمره دانش آموزی کشور آسیب‌شناسی عمره دانش آموزی صورت پذیرفت.

به گزارش ایلنا، قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی با اعلام این خبر افزود: بیشترین محورهای آسیب‌شناسی بر مبنای اصول حاکم بر عمره دانش آموزی است که شامل موارد ذیل است؛

۱-انتخاب و اعزام شایستگان شامل دانش آموز، مربی و عوامل کاروان، روحانی، مسئول فرهنگی و عوامل ثابت هتل‌ها

۲-توسعه و تعمیق کمی و کیفی محتوا و آموزش

۳-غنی سازی برنامه‌های فرهنگی قبل، حین و بعد از سفر

۴- حفظ دست آورد‌ها و نگهداشت معتمرین دانش آموز

داود روستایی گفت: ستاد عمره دانش آموزی قبل از برپایی جلسات آسیب‌شناسی، با حضور در دفتر نماینده معزز ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، رهنمودهای لازم برای ارتقای کیفی این رویداد بزرگ تربیتی را دریافت کرده و با عنایت به بیانات حکیمانه ایشان اقدام به آسیب‌شناسی عمره دانش آموزی نموده است.

وی افزود: توجه به محتوای آموزشی، گزینش دقیق دانش آموزان معتمر، توجه به نقش و جایگاه مربیان همراه، انتخاب عوامل مرتبط و هم سنخ با روحیات دانش آموزی، اختصاص هتل‌های خاص کاروان‌های دانش آموزی، برگزاری دقیق‌تر و کیفی دوره‌های آموزشی ویژه مربیان و عوامل اجرایی، ارتقا بینش بصیرت دانش آموزان در خصوص اهمیت عمره، آشنا نمودن هرچه بیشتر دانش آموزان با شرایط کشور عربستان، توسعه آموزه‌های اخلاقی و تربیتی و... ازجمله موارد جمع بندی شده در جلسات آسیب‌شناسی عمره دانش آموزی است.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی با تقدیر و سپاس از حمایت‌ها و هدایت مدبرانه نماینده ولی فقیه در حج و زیارت و همکاران ارجمند ایشان در بعثه مقام معظم رهبری و قدردانی از مسئولان سازمان حج و زیارت، ابراز امیدواری کرد که عمره دانش آموزی در سال ۹۱ با لحاظ نکات مطروحه در آسیب‌شناسی، با کیفیت و شکوه بیشتری برگزار گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر