خبرگزاری کار ایران

رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی:

حضور ۲شهید گمنام در دانشگاه اجازه نمی‌دهد از آرمان‌های شهدا جدا شویم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۴

امروز دو شهید گمنام را در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد به خاک می‌سپاریم و به خاک سپاری این دو شهید وظیفه همه ما را بسیار سنگین‌تر از گذشته خواهد کرد.

ایلنا: رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام در این واحد دانشگاهی، گفت: ‌حضوردو شهید گمنام در این واحد، جامعه دانشگاهی را یاری خواهد کرد که اجازه ندهند در هیچ مقطع و زمانی بین آرمان‌های شهدا و جامعه‌ دانشگاهی فاصله ایجاد شود

به گزارش ایلنا، خسرو دانشجو ادامه داد: امروز دو شهید گمنام را در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد به خاک می‌سپاریم و به خاک سپاری این دو شهید وظیفه همه ما را بسیار سنگین‌تر از گذشته خواهد کرد.

دانشجو افزود: حضور این دو شهید در دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اینکه وظیفه‌ای مسئولان را سنگین‌تر می‌کند باعث می‌شود برکت وجود آن‌ها شامل حالمان شده و ما را در راه رسیدن به اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی یاری کند.

رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حضور این دو شهید به ما یادآوری خواهد کرد که ما نیز همچنان که این دو شهید در مسیر حق گام بر داشته‌اند وظیفه داریم که با پیروی از مقام معظم رهبری در مسیری که مطلوب امام (ره) و مقام معظم رهبری است گام برداریم.

دانشجو گفت‌: به برکت این دو شهید اجازه نخواهیم داد هیچ جریانی ما را از مسیر راهنمایی شده توسط مقام معظم رهبری دور کند.

وی خاطر نشان کرد: حضور شهدا مایه‌ای افتخار و برکت نظام جمهوری اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.

دانشجو در پایان گفت: این جمعی که در این مکان جمع شده‌اند قدم بر دلهای ما گذاشته‌اند و انشاء الله رهروان خوبی باشیم و با راهنمایی مقام معظم رهبری مسیر را به خوبی طی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز